Komnata Tajemnic - I | Komnata Tajemnic w Harry Potter i Komnata Tajemnic poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Komnata Tajemnic - I
Wbiegnij do okrągłej sali i skręć od razu w lewo. Rozwal blokującą przejście ektoplazmę i ogłusz będącego za nią, wielkiego ognistego żuka. Strzel w gargulca, by rozświetlić różdżkę, zniszcz drugą ektoplazmę i wyskocz w lewo. | |
(SEKRET 1/3) Biegnij do wejścia po lewej, w środku ogłusz żuka. Różdżka pokaże iluzoryczną ścianę, za którą jest skrzynia z fasolkami. Tera dopiero zeskocz na dół (lecz nie do dziury), zbierz fasolki ze skrzyń i skocz do dziury, do korytarza. | |
Naciśnij przycisk ze znakiem Flipendo, biegnij dalej, usuń pajęczynę, pokonaj pająki w korytarzu i skręć w prawo. Usuń ektoplazmę, dzięki czemu drzwi na górze się otworzą - dostań się do nich używając pola od Spongify. Przedostań się ostrożnie, ale i szybko pod cienkimi tłokami i zapisz grę. | |
Biegnij okrągłym korytarzem nie zważając na kamienie. Gdy już wszystkie spadną, niech spadnie jeszcze jeden - w tym celu strzel zaklęciem w znak Flipendo. Wskocz na górę i w prawo, używając pola od Spongify dostań się jeszcze wyżej. | |
(SEKRET 2/3) Przebiegnij pomiędzy zsuwającymi się ścianami, ale NIE zeskakuj na dół - możesz stanąć tak, aby ściany cię nie zgniotły. Odwróć się do nich - za tą lewą jest ukryty pokój z fasolkami. Gdy je zbierzesz, zeskocz na dół. Penetrując rury i zbierając przedmioty, dostań się dalej. | |
W dużej komnacie od razu biegnij w prawo. Tu żuk z dołu cię nie dosięgnie i będziesz mógł spokojnie ogłuszyć wszystkie wróżki, które będą zawracały ci głowę. Strzel w gargulca i wykorzystaj pole od Spongify, aby przeskoczyć na przezroczystą półkę. Biegnij w prawo i dokładnie powtórz czynność. Za pomocą pola od Spongify wskocz na górę, biegnij korytarzem, w którym pokonaj dwa impy. | |
(SEKRET 3/3) Nie stawaj na platformie, tylko strzel we wskazany przycisk. Teraz strzel w linę obok, a dopiero potem wskocz tam, skąd odsłoniło się wejście po naciśnięciu przycisku. Zbierz przedmioty z tajnego pokoju (będzie na dole, niedaleko żuka) i odnajdź pole od Spongify, które zabierze cię do wyjścia. Przed zejściem możesz obszukać korytarz. |