Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Wielkie Schody

Na pewno wiesz, gdzie znajduje się łazienka, gdzie Hermiona przygotowuje wywar - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Na pewno wiesz, gdzie znajduje się łazienka, gdzie Hermiona przygotowuje wywar. Jednak wejdź także do sali lekcyjnej profesora Flitwicka - tam, gdzie uczyłeś się Skurge. Przebiegnij pomiędzy ławkami, a w alkowie znajdziesz brązową kartę (34). Idź do niej i daj jej trzeci składnik. Gdy już zamienisz się w Goyle'a, nie zapomnij zabrać brązowej karty (35) ze skrzyni obok. Następnie skieruj kroki do Głównego Hallu.

Główny Hall

Biegnij do lochów, zauważysz jednego ucznia, który idzie w pierwsze wejście po prawej - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Biegnij do lochów, zauważysz jednego ucznia, który idzie w pierwsze wejście po prawej. Podążaj za nim, to dowiesz się, jakie jest hasło do Domu Ślizgonów i będziesz mógł do niego wejść.

Dom Ślizgonów

Biegnij przed siebie do okrągłej sali, gdzie stań na środku - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Biegnij przed siebie do okrągłej sali, gdzie stań na środku. Będziesz mógł przejść dalej. Następnie strzel w środkowy posąg, a potem w przycisk, który się odsłoni. Zjedziesz na dół.

Po lewej są dwie liny, które należy przeciąć, aby móc pokonać gnomy za kratą i wrzucić je do nory - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Po lewej są dwie liny, które należy przeciąć, aby móc pokonać gnomy za kratą i wrzucić je do nory. Biegnij dalej, strzel we wszystkie trzy posągi, a pojedziesz na górę. Tam znowu stań na środku okrągłej sali i biegnij dalej.

(SEKRET 1/8) Popatrz w prawo przed książką zapisu gry - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 1/8) Popatrz w prawo przed książką zapisu gry. Strzel w oznaczone miejsce czarem, a odsłoni się przycisk, w który także strzel. Biegnij do otwartego przejścia (jest po prawej, wcześniej jeden uczeń opuści ci most), na dół, zabierz ze skrzyni fasolki i wciśnij trzy przyciski oznaczone łbami węża. Wróć się i po wysuniętych cegłach przeskocz do skrzyni, gdzie znajdziesz srebrną kartę (29).

Wróć się w pobliże miejsca, gdzie była książka zapisu gry i strzel w oznaczony przycisk - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Wróć się w pobliże miejsca, gdzie była książka zapisu gry i strzel w oznaczony przycisk. Dalej są dwie platformy, po których musisz wskoczyć na górę. Tam usuń całą ektoplazmę z pokoju i strzel w przycisk, aby ektoplazma zaczęła się wylewać. Potem rozświetl różdżkę i zeskocz przez iluzoryczną klapę na dół. Podnieś most, przebiegnij przez niego do następnej komnaty, zbierając po drodze fasolki.

(SEKRET 2/8) Rozświetl różdżkę i spójrz w prawo - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 2/8) Rozświetl różdżkę i spójrz w prawo. Zacznij skakać po platformach, aż dotrzesz w oznaczone miejsce. Jest tam pokój za przezroczystą ścianą, a w nim skrzynia z fasolkami. Wróć się na most.

(SEKRET 3/8) Ponownie rozświetl różdżkę i biegnij w lewo, po czym spójrz w lewo - zeskocz na dół po drugich platformach - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 3/8) Ponownie rozświetl różdżkę i biegnij w lewo, po czym spójrz w lewo - zeskocz na dół po drugich platformach. Znów dotrzesz do ukrytego pokoju za przezroczystą ścianą, są tam fasolki i brązowa karta (36). Wróć na górę, po raz trzeci rozświetl różdżkę i biegnij wzdłuż dywanu.

(SEKRET 4/8) W hallu strzel w środkowy obraz po lewej - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 4/8) W hallu strzel w środkowy obraz po lewej. W korytarzu pozbieraj fasolki, przetnij pajęczyny i pokonaj pająki. Biegnij nim cały czas, do drugiego końca - strzel w przycisk, a znajdziesz się w bibliotece.

(SEKRET 5/8) Tuż po lewej - w bibliotece - jest kolejny przycisk - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 5/8) Tuż po lewej - w bibliotece - jest kolejny przycisk. Wciśnięty sprawia, że półki po lewej się opuszczają i można na nie wskoczyć. Gdy wskoczysz na najwyższą, naprzeciwko ciebie otworzy się nisza ze skrzynką - jest w niej brązowa karta (37).

(SEKRET 6/8) Wybiegnij z biblioteki, w prawo, prosto, w lewo i do pokoju z fontanną, w którą strzel - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 6/8) Wybiegnij z biblioteki, w prawo, prosto, w lewo i do pokoju z fontanną, w którą strzel. Jest za nią skrzynia z brązową kartą (38). Wybiegnij stąd i w prawo.

(SEKRET 7/8) Spójrz na dwie płachty z symbolem Ślizgonów naprzeciwko miejsca, gdzie są uczniowie (nie hallu) - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 7/8) Spójrz na dwie płachty z symbolem Ślizgonów naprzeciwko miejsca, gdzie są uczniowie (nie hallu). Strzel w obie, a droga do ukrytego pokoju stanie otworem. Jest w nim skrzynka ze srebrną kartą (30).

Teraz pobiegnij dalej, w prawo i na rozwidleniu znowu w prawo - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Teraz pobiegnij dalej, w prawo i na rozwidleniu znowu w prawo. Po chwili wybiegnie Draco. Nic nie rób, tylko poczekaj, aż skończy rozmowę.

(SEKRET 8/8) Pamiętasz, skąd wybiegł Draco - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 8/8) Pamiętasz, skąd wybiegł Draco? Idź tam, po schodach na górę do skrzynki, gdzie są fasolki. Potem uciekaj stąd. Gdy już zmienisz się z powrotem w Harry'ego, nie możesz pozwolić, by któryś ze Ślizgonów cię złapał, bo wtedy przegrasz (zobaczyć cię mogą, ale wtedy zaczną cię gonić). Gdy dotrzesz do wyjścia z hallu, misja zakończy się sukcesem.

Wielkie Schody

Choć zaczynasz w Głównym Hallu, to i tak biegnij do Wielkich Schodów - Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Choć zaczynasz w Głównym Hallu, to i tak biegnij do Wielkich Schodów. Idź cały czas za Hermioną, a dotrzesz do sali obrony przed czarną magią. Nauczysz się ostatniego zaklęcia - Spongify. Spróbuj w wiadomy sposób, wciskając strzałki, zdobyć 30 punktów dla Gryfonów. Po nauczeniu się zaklęcia przeniesiesz się do Sali Treningowej Spongify.