Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Half-Life 2 - poradnik do gry

Half-Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

"We don't go to Ravenholm..." (3) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Zlokalizuj drabinę i skocz w jej kierunku. Posuwaj się do góry po kolejnych kładkach. Dzięki wcześniejszemu przesunięciu platformy będziesz mógł teraz dostać się do kolejnej sekcji dachów (#109). Pokonaj szybkich truposzy, idź przed siebie i przeskocz na platformę w kierunku księdza (Twój sojusznik jest na dachu). Wejdź do budynku.

W środku czeka Cię solidna wymiana ognia z zombie i przysysającymi się do czaszki krabami. Gdy wszyscy wrogowie będą martwi, skorzystaj ze schodów. Wdrap się po drabinie (#110) na górę i wyjdź na zewnątrz. Musisz dostać się na schody (#111), które poprowadzą Cię do góry, do kolejnego pomieszczenia. Tutaj skorzystaj z kolejnych schodów a następnie z drabiny. Ksiądz pobiegnie uruchomić wagonik, ale przez ten czas będziesz musiał się bronić przed atakiem zombie (najlepiej atakować je przy pomocy Magnum jak zaczną wspinać się na rurę).

1 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
2 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
3 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Kiedy wagonik znajdzie się u góry (#112), wskocz do niego i przesuń dźwignię - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Kiedy wagonik znajdzie się u góry (#112), wskocz do niego i przesuń dźwignię. Zejdź na dół i wysłuchaj księdza. Zaoferuje pomoc w przejściu przez kopalnie. Skorzystaj z okazji i biegnij za nim. Podczas wędrówki nie wychylaj się do przodu. Ojciec Gregori jest nieśmiertelny dlatego lepiej, żeby to on przyjmował na siebie pierwsze ataki. Z bezpiecznej odległości kontroluj sytuację, eksterminując potwory. Kiedy ksiądz podniesie bramę (#113), przejdź przez nią i skieruj się do drzwi. Tutaj też rozstajesz się ze swoim sojusznikiem.

Zanim ruszysz dalej, upuść do szybu windy (#114 - ale nie rzucaj) beczkę z substancją łatwopalną przy pomocy Gravity Gun. Teraz czeka Cię żmudna i trudna droga na dół, polegająca na skakaniu po wystających belkach. Zanim zejdziesz na sam dół, pozbądź się licznie występujących tu krabów, najlepiej strzelając w beczki. Pozbieraj również amunicję, która dostępna jest gdzieniegdzie na metalowej platformie.

4 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
5 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
6 - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Po zejściu na dół, odszukaj niedostępne wcześniej schody (#115) i po wyjściu na górę, skocz w kierunku drewnianych belek - We dont go to Ravenholm... (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Po zejściu na dół, odszukaj niedostępne wcześniej schody (#115) i po wyjściu na górę, skocz w kierunku drewnianych belek. Pozabijaj tłoczące się na dole kraby i skocz w dół. Za zakrętem zobaczysz kolejny szyb, ale tu możesz rzucić się bez obaw - woda złagodzi upadek. Płyń przed siebie ciemnym tunelem aż natrafisz na wyjście z drugiej strony jaskini - koło ogniska. Po chwili dotrzesz również do wagonika, który uruchom przesuwając dźwignię (#116).