"Follow Freeman!" (3) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
U góry omiń czujniki i wejdź do dużego pokoju z polem siłowym. Barney uwolni kolejnego kompana (#285). Przejdź przez laserowe promienie i jak najszybciej załatw oba działka granatami. Chronione przez karabiny pomieszczenie zawiera jeden z trzech generatorów (#286), które musisz unieszkodliwić przy pomoc Gravity Gun.
Przejdź przez mostek i skręć w prawo. Natrafisz na pomieszczenie, w którym dosłownie roi się od czujników (#287). Pod żadnym pozorem nie możesz dotknąć któregokolwiek z nich. Tym razem działka podwieszone są pod sufitem i zrobią z Ciebie krwawą miazgę. Uważając aby nie zahaczyć o któryś z laserów, skocz na maszynerię na wprost drzwi i przesuwaj się w lewo. Stąd przedostań się na małą platformę i po raz kolejny przeskocz nad czujnikami.
Teraz musisz dostać się na rurę przy ścianie po lewej (#288). Gdy już będziesz u góry, wykonaj kilka skoków po szafkach i przejdź na kolejną rurę. W końcu dotrzesz do przycisku (#289), za pomocą którego wyłączysz czujniki. Kiedy pozostali członkowie drużyny dołączą do Ciebie, skieruj się do najbliższych drzwi. W pokoju obok na wyłączenie czeka kolejny generator. Kiedy pozbędziesz się atakujących żołnierzy, wracaj na korytarz przed pokojem z czujnikami i idź w kierunku holu.
Przejdź na drugą stronę i skieruj się do większego pomieszczenia. Po chwili zostaniecie uwięzieni w środku. Rozłóż miny pod obojgiem drzwi i czekaj, aż żołnierze spróbują dostać się do środka za pomocą palników (#290). Tych, którzy przeżyją wybuchy, załatw własnoręcznie.
W następnym korytarzu przejdź przez czujniki i szybko pozbądź się granatami karabinów maszynowych. Wyłącz ostatni generator i skieruj się do głównego hallu. Załatw strażników i przejdź przez drzwi z napisem "Exit" (#291).
Barney otworzy wyjście na dach. Idąc do góry klatką schodową musisz pozbyć się stacjonarnego karabinu maszynowego oraz kilku strażników.
Na dachu zacznij od wyeliminowania Overwatchów. Gdy pojawi się kanonierka (#292), będziesz musiał pozbyć się także i jej (zapasy rakiet znajdują się w skrzyni niedaleko drzwi, którymi tu wszedłeś). Gdy statek zostanie zniszczony, pojawią się kolejni żołnierze. Możesz postrzelać do nich z rakiet, wszak w skrzyni jest ich nieskończona ilość.