Entanglement (2) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Gdy atak wroga zakończy się, w pokoju pojawi się Alyx (#211). Po chwili będziesz świadkiem tajemniczej rozmowy, z której wyniknie, że przychylna Ci niegdyś pani doktor Mossman okazała się pospolitym zdrajcą. Gdy dziewczyna wyłączy pole siłowe, zejdź na dół i skieruj się w lewo. Usuń śmieci sprzed drzwi (#212) i zejdź po schodach na dół. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do zalanego wodą pomieszczenia, które dodatkowo jest w całości pod napięciem (#213).
Skocz na niebieski pojemnik, potem przedostań się na drewnianą paletę. Chwyć za pomocą Gravity Gun dwa pudła i postaw w pobliżu. Wchodząc na jedno pudło, stawiaj przed sobą kolejne. W ten sposób dotrzesz do najbliższej platformy.
Przenieś oba pudła w pobliże kładki w taki sposób, aby później móc je bez problemu wyciągnąć (#214). Ustawiwszy je przed kolejną platformą, bez problemu dostaniesz się na górę. Tutaj znajdziesz klatkę schodową.
U góry przejdź przez drzwi i rozwal barykadę (#215). W następnym pomieszczeniu czekają Cię zamknięte kraty, dlatego wyjdź po schodach i przeskocz przez barierkę (#216) do kolejnej części kompleksu, zabijając wcześniej strażników. Wejdź do małego pomieszczenia po prawej - znajdziesz tam znajome szafy z karabinami maszynowymi.
Jak już się zapewne domyślasz, stacjonarne środki obronne nie są tu pozostawione przypadkowo. Za chwilę zaroi się od żołnierzy wroga. Proponuję postawić jedno działko za załomem (#217), tak, aby kontrolowało ono pomieszczenie z szafkami na wprost. Pozostałe dwa karabiny to już kwestia własnych preferencji. W ferworze walki i tak nie będziesz w stanie ich kontrolować (pojawią się latające piły, które mają to do siebie, że potrafią wywrócić urządzenia) - lepiej skupić się na eksterminacji wrogów, którym udało się przebić. Do ataku polecam zwykły karabin maszynowy, jako że w pokoju obok znajduje się skrzynia z olbrzymią ilością amunicji (#218). Jeśli podupadniemy na zdrowiu, możemy podreperować siły witalne korzystając z dwóch wiszących maszyn. Kiedy walka zakończy się, pojawi się Alyx, z którą udaj się w dalszą drogę.