Water Hazard (1) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Tuż po opuszczeniu tunelu zobaczysz duży, czerwony budynek z dźwigiem umieszczonym na dachu (#51). Generalnie nie ma w nim nic ciekawego, ale jeśli chcesz pozwiedzać, postrzelać i zdobyć kilka przedmiotów, możesz zrobić sobie tutaj mały przystanek.
Płyń przed siebie i skorzystaj ze skoczni (#52), aby dostać się do kolejnej części kompleksu. Skręć w prawo i poczekaj aż stojący na moście sojusznik zrzuci skrzynkę z amunicją. Wyląduj na brzegu, opuść pojazd i wejdź do tunelu (#53). Na jego końcu zobaczysz dwa niebieskie pojemniki, które wrzuć do pobliskiego basenu. Zejdź na dół i zwróć uwagę na konstrukcję znajdującą się pod powierzchnią wody (#54). Musisz zanurkować i przetransportować do tej klatki wszystkie pływające obok beczki tak, aby platforma przechyliła się i pozwoliła wykonać skok skuterem.
Gdy znajdziesz się na kolejnym odcinku trasy, płyń cały czas jedyną dostępną drogą. W miejscu gdzie po raz pierwszy zostaniesz zaatakowany przez strażników, zwróć uwagę na otwarty tunel (#55). Jeśli chcesz zdobyć trochę zapasów, opuść skuter, podstaw w okolice otworu beczkę i skacząc po niej dostań się do środka.
W dalszej drodze skorzystaj z naturalnej skoczni, która pozwoli Ci przefrunąć nad zaporą. Płyń przed siebie, aż dotrzesz do dużego kompleksu portowego (#56). Opuść skuter i wyjdź po drabinie na górę. Na końcu trasy znajdziesz drzwi, prowadzące do pokoju strażników. Zwiedź dokładnie kolejne pomieszczenia, zabijając przeciwników i zbierając przedmioty (#57 - w pokoju z przykutym do fotela trupem leżą granaty, podobnie jak w skrzyniach). Po wyjściu na zewnątrz uporaj się ze strażnikami i skieruj się do kolejnego budynku.
Pozbądź się strażników i skieruj po schodkach na górę, do kolejnych drzwi. Zawór, który mógłby otworzyć zaporę jest uszkodzony, trzeba poradzić sobie w inny sposób. Obróć się w prawo i strzel w beczki (#58). Po chwili droga będzie wolna. Wracaj do skutera anihilując kolejnych przeciwników (w bazie wybuchł alarm).
Teraz musisz płynąć cały czas przed siebie, unikając kul i rakiet przeciwników. Kiedy na Twojej drodze wyrośnie ogień z rozbitej cysterny (#59), przeskocz nad nim wybijając się z naturalnego wzniesienia po prawej stronie, następnie nigdzie się nie zatrzymuj i dalej płyń przed siebie.
Po dotarciu do tunelu zatrzymaj się w miejscu, w którym widać dwa połączone liną koszyki (#60). Jeśli z jednego z nich wyciągniesz cegły, drugi opadnie ujawniając kilka przydatnych przedmiotów.