Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Half-Life 2 - poradnik do gry

Half-Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Za białym budynkiem (#164) znajduje się generator, którego uruchomienie spowoduje włączenie dudnika (#165). Tego typu urządzenia widziałeś już wcześniej. Jeśli szybko przebiegniesz w jego pobliże, mieszkańcy piasków nie zrobią Ci krzywdy. Po zabraniu przedmiotów, oczyść sobie drogę do skał i jak najszybciej biegnij w ich pobliże.

1 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
2 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
3 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Tutaj natkniesz się na olbrzymią jamę (#166), w której nie ma ani jednego kawałka skały - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Tutaj natkniesz się na olbrzymią jamę (#166), w której nie ma ani jednego kawałka skały. To arena walk z olbrzymim Antlionem (#167). Potyczka może być trudna, zwłaszcza jeśli nie skorzystasz z pomocy samotnego strzelca, okupującego przyczółek w głębi wąwozu. Uważaj na wypluwane przez potwora mniejsze okazy miejscowej fauny. Mogą być równie niebezpieczne co ich starszy brat, zwłaszcza w grupie. Kiedy bestia padnie, strzelec otworzy drzwi i przekaże Ci Pheropody, interesującą przynętę na robaki. Jeśli chcesz możesz pochodzić trochę po zaimprowizowanej bazie rebeliantów i pozbierać zapasy schowane w skrzyniach, ale Twoim głównym celem jest wzięcie udziału w treningu z wykorzystaniem nowej "broni" (w tym celu podążaj za obcym - #168). Nauczysz się zmuszać Antliony do zaatakowania celu a także przywoływać je tak, aby szły za Tobą.

Po tym krótkim wstępie, obcy otworzy przejście prowadzące na plażę. Biegnij przed siebie, aż napotkasz pierwsze z urządzeń, wywołujących wstrząsy sejsmiczne (#169). Tym razem musisz je wyłączyć, inaczej Twoi nowi towarzysze nie będą chcieli iść dalej. Podobnie czyń z kolejnymi maszynami tego typu. Gdy zaatakują Cię żołnierze, możesz wykończyć ich własnoręcznie lub zmusić do tego swoich podopiecznych. Nie przejmuj się stratami we własnych szeregach. Na miejsce każdego zabitego Antliona natychmiast pojawia się kolejny. Pamiętaj również, że w bunkrach, w których ukrywają się żołnierze wroga znajdują się karabiny maszynowe. Jeśli przeciwnik będzie chciał znaleźć ochronę tuż obok dudnika, skasuj go właśnie za pomocą ognia z działka.

4 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
5 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
6 - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Po drodze napotkasz silnie chronione bunkry (#170), do których pozornie nie można się dostać - Sandtraps (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Po drodze napotkasz silnie chronione bunkry (#170), do których pozornie nie można się dostać. Uważając aby ogień z karabinów nie rozerwał Cię na strzępy, unikaj zagrożenia chowając się za skałami. W trakcie ucieczki możesz zmusić Antliony aby ruszyły w kierunku budowli, co da Ci kilka cennych sekund na przebiegnięcie z miejsca na miejsce. Aby wydostać się spod nieprzyjacielskiego ognia, biegnij w kierunku klifów pomiędzy pierwszym a drugim bunkrem. Znajduje się tam strome podejście (#171), które doprowadzi Cię do budynku pełnego żołnierzy.

Po załatwieniu przeciwników wejdź do wydrążonych w grocie pomieszczeń (#172). Antliony dokonają tu prawdziwej masakry tnąc żołnierzy wroga na plasterki. Znajdź wyjście po drugiej stronie korytarza a dotrzesz na tyły kolejnych bunkrów. Sukcesywnie eliminuj wrogich żołnierzy i posuwaj się do przodu.