Half-Life 2: Sandtraps (3)
Aktualizacja:
Za białym budynkiem (#164) znajduje się generator, którego uruchomienie spowoduje włączenie dudnika (#165). Tego typu urządzenia widziałeś już wcześniej. Jeśli szybko przebiegniesz w jego pobliże, mieszkańcy piasków nie zrobią Ci krzywdy. Po zabraniu przedmiotów, oczyść sobie drogę do skał i jak najszybciej biegnij w ich pobliże.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Tutaj natkniesz się na olbrzymią jamę (#166), w której nie ma ani jednego kawałka skały. To arena walk z olbrzymim Antlionem (#167). Potyczka może być trudna, zwłaszcza jeśli nie skorzystasz z pomocy samotnego strzelca, okupującego przyczółek w głębi wąwozu. Uważaj na wypluwane przez potwora mniejsze okazy miejscowej fauny. Mogą być równie niebezpieczne co ich starszy brat, zwłaszcza w grupie. Kiedy bestia padnie, strzelec otworzy drzwi i przekaże Ci Pheropody, interesującą przynętę na robaki. Jeśli chcesz możesz pochodzić trochę po zaimprowizowanej bazie rebeliantów i pozbierać zapasy schowane w skrzyniach, ale Twoim głównym celem jest wzięcie udziału w treningu z wykorzystaniem nowej "broni" (w tym celu podążaj za obcym - #168). Nauczysz się zmuszać Antliony do zaatakowania celu a także przywoływać je tak, aby szły za Tobą.
Po tym krótkim wstępie, obcy otworzy przejście prowadzące na plażę. Biegnij przed siebie, aż napotkasz pierwsze z urządzeń, wywołujących wstrząsy sejsmiczne (#169). Tym razem musisz je wyłączyć, inaczej Twoi nowi towarzysze nie będą chcieli iść dalej. Podobnie czyń z kolejnymi maszynami tego typu. Gdy zaatakują Cię żołnierze, możesz wykończyć ich własnoręcznie lub zmusić do tego swoich podopiecznych. Nie przejmuj się stratami we własnych szeregach. Na miejsce każdego zabitego Antliona natychmiast pojawia się kolejny. Pamiętaj również, że w bunkrach, w których ukrywają się żołnierze wroga znajdują się karabiny maszynowe. Jeśli przeciwnik będzie chciał znaleźć ochronę tuż obok dudnika, skasuj go właśnie za pomocą ognia z działka.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po drodze napotkasz silnie chronione bunkry (#170), do których pozornie nie można się dostać. Uważając aby ogień z karabinów nie rozerwał Cię na strzępy, unikaj zagrożenia chowając się za skałami. W trakcie ucieczki możesz zmusić Antliony aby ruszyły w kierunku budowli, co da Ci kilka cennych sekund na przebiegnięcie z miejsca na miejsce. Aby wydostać się spod nieprzyjacielskiego ognia, biegnij w kierunku klifów pomiędzy pierwszym a drugim bunkrem. Znajduje się tam strome podejście (#171), które doprowadzi Cię do budynku pełnego żołnierzy.
Po załatwieniu przeciwników wejdź do wydrążonych w grocie pomieszczeń (#172). Antliony dokonają tu prawdziwej masakry tnąc żołnierzy wroga na plasterki. Znajdź wyjście po drugiej stronie korytarza a dotrzesz na tyły kolejnych bunkrów. Sukcesywnie eliminuj wrogich żołnierzy i posuwaj się do przodu.
- Half-Life 2 - poradnik do gry
- Half-Life 2: Poradnik do gry
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Point Insertion
- Half-Life 2: "A Red Letter Day"
- Half-Life 2: Route Kanal (1)
- Half-Life 2: Route Kanal (2)
- Half-Life 2: Route Kanal (3)
- Half-Life 2: Route Kanal (4)
- Half-Life 2: Water Hazard (1)
- Half-Life 2: Water Hazard (2)
- Half-Life 2: Water Hazard (3)
- Half-Life 2: Water Hazard (4)
- Half-Life 2: Black Mesa East
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (1)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (2)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (3)
- Half-Life 2: "We don't go to Ravenholm..." (4)
- Half-Life 2: Highway 17 (1)
- Half-Life 2: Highway 17 (2)
- Half-Life 2: Highway 17 (3)
- Half-Life 2: Highway 17 (4)
- Half-Life 2: Sandtraps (1)
- Half-Life 2: Sandtraps (2)
- Half-Life 2: Sandtraps (3)
- Half-Life 2: Sandtraps (4)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (1)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (2)
- Half-Life 2: Nova Prospekt (3)
- Half-Life 2: Entanglement (1)
- Half-Life 2: Entanglement (2)
- Half-Life 2: Entanglement (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (1)
- Half-Life 2: Anticitizen One (2)
- Half-Life 2: Anticitizen One (3)
- Half-Life 2: Anticitizen One (4)
- Half-Life 2: Anticitizen One (5)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (1)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (2)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (3)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (4)
- Half-Life 2: "Follow Freeman!" (5)
- Half-Life 2: Our Benefactors
- Half-Life 2: Dark Energy
- Half-Life 2: Solucja
- Half-Life 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
14.02.2023 majac 39 wiosen na karku wreszcie przeszedlem HL2 (podstawe).
Pamietam jak w 1998 roku gralem w HL jedynke, bylem wtedy w 7 klasie szkoly podstawowej. Wciagnela mnie bez reszty, kazda wolna chwile spedzalem przy klawiaturze. Pozniej HL Opposing force (blue shifta nie gralem) i wreszcie HL2 - podchodzilem do niego z 4 razy, ale zawsze brakowalo czasu i troche zapalu.
Valve dzieki za wszystko :)
[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać...
mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.
Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami.
[edit] Okazało się, że coś skrypt się zablokował. Reload pomgół bez problemu.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-21 18:15:53]
Po czym wnosisz?
[edit]
Heh. Już widzę, faktycznie... :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-14 23:47:11]
Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.
zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna.
Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P
dobry poradnik do znakomitej gry
Dobry poradnik do slabej gry. Nic nie wnoszacy, odgrzewany kotlet. Mozna sie bylo spodziewac po poprzednich swietnych produkcjach Valve czy jak im tam :)
Bardzo dobra gra, bardzo dobry poradnik. Gra jest zajebista potrzeba ich więcej. Rozpierducha na maxa!!!
Poradnik jest dobry.
najlepiej przejść każdą gre najwpierw samemu poto są robione żeby w nie grać i wygrywac :)
poradnik jest spoko
poradnik jak kazdy na tej stronie bardzo dobry tylko nie wiem gdzie w tej grze można zabłądzić????
moze byly takie ze 3miejsca ale i tak szybko mozna sie zorientowac co jest grane.
bardziej przydatny jest filmik halflife2_25735 w którym gosc przechdzi całą gre w 3godziny a mozna go pobrac naprzyklad z:
http://www.ausgamers.com/files/details/html/14748
jest w nim nawet ciekawe ominiecie sporej czesci gry w rozdziale gdzie plytwa sie lazikiem jakims.
bardzo fajny poradnik, nareszcie ukonczylem gre!
dobry poradnik do dobrej gry !!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








