Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Half-Life 2 - poradnik do gry

Half-Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 poradnik Half-Life 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Po przejściu przez drzwi, w długim korytarzu zgaśnie światło. Po chwili pojawią się czerwone flary (#219) oraz strażnicy. Biorąc pod uwagę, że pomieszczenie jest ciasne a wrogowie daleko, proponuję na zabawy w pirotechnika i korzystanie z takich przedmiotów jak granaty. Gdy zagrożenie minie, biegnij za Alyx. W kolejnej stróżówce dziewczyna zlokalizuje zdrajczynię (doktor Mossman), która jak się okaże jest w pobliżu. Gdy obie panie wyrzucą sobie wszystkie żale, przyjdzie czas działać.

1 - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
2 - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
3 - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Pierwszy z teleportera musi skorzystać Eli, gdyż najprościej rzecz ujmując: jest skrępowany - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Pierwszy z teleportera musi skorzystać Eli, gdyż najprościej rzecz ujmując: jest skrępowany. Niestety, niecna pani doktor ma inne plany (#221) i wszystko weźmie w łeb. Znowu zostaniesz sam z Alyx, w dodatku na plecach czuć oddech żołnierzy wroga.

W tylnej części pomieszczenia znajdują się trzy działka (#222). Rozstaw je na wprost pól siłowych i przygotuj się na solidną wymianę ognia. Gdy Alyx uruchomi teleport, posłusznie udaj się za nią (#223). Uciekniecie w ostatniej chwili.

4 - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry
Wylądujecie w znajomym miejscu - Entanglement (3) | Solucja Half-Life 2 - Half-Life 2 - poradnik do gry

Wylądujecie w znajomym miejscu. Doktor Kleiner poinformuje Was, że nie było Was cały tydzień i w międzyczasie wzniecono powstanie. Alyx poleci Ci udać się z "pieskiem" w kierunku Cytadeli, sama natomiast zechce ukryć naukowca. Po tym jak dziewczyna otworzy drzwi, uzupełnij amunicję i wskocz do szybu (#224).