Wieża Proroków | Lokacje Frater poradnik Frater
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Wieża Proroków
Quest - Wieża Proroków
Gdy tylko znajdziemy się w nowej lokacji, wędrujmy dokładnie na zachód (1) . Po drodze miniemy Więżę Proroków (2) , do której na razie nie dostaniemy się. Obejdźmy ją, zniszczmy kolejne posążki kobry (3) , a zapora śmierci chroniąca schody zniknie (4) . Na wyższym poziomie (5) zmierzymy się z nowymi przeciwnikami oraz miniemy trzy ruchome ściany śmierci (6a, 6b, 6c) . W pobliżu znajdują się następne schody (7) , którymi wejdziemy na jeszcze wyższą kondygnację (8) . Od tego momentu przez pewien czas będziemy poruszali się w kierunku południowym (9a) , wschodnim (9b) , a potem północnym (9c) . Bez obawy, nie napotkamy zbyt dużego oporu ze strony wroga. Sytuacja nie zmieni się diametralnie, gdy wdrapiemy się jeszcze wyżej (10) , choć grupki stworów mogą być nieco bardziej liczne. Nasz cel, czyli Wieża Proroków, jest już w zasięgu ręki. Chroni ją ostatnia bariera śmierci (11) , którą musimy wyłączyć. Zgodnie z tym, co nam przekaże duszek, udajmy się do budynku na samym końcu drogi (12) . Znajduje się w nim magiczny symbol, na który musimy nadepnąć. Długi pomost (13) to jeszcze jedna "przeszkoda", którą trzeba pokonać, aby znaleźć się w Wieży Proroków. Pozostaje nam zniszczyć kręgi z posążkami kobry na szczycie budynku oraz na piętrach poniżej.
Cel poboczny - przejąć władzę nad drugim demonem - Ardorem, zamknąć drugą Studnię Dusz.
Nie powinniśmy mieć większych problemów z pokonaniem Ardora. Jest szybki i potrafi unikać naszych ciosów. Jednak nie są to cechy, które tworzyłyby z niego wyjątkowo trudnego przeciwnika. Jeżeli gramy wojownikiem, walka jest formalnością, natomiast jeżeli wcieliliśmy się w maga - jego błyskawiczne ruchy mogą być uciążliwe. Akt drugi to już historia. Przenieśmy się więc do Pracowni Bractwa Alchemików.
Przeciwnicy:
- Hyeana Aculeus - po zmroku staje się silniejsza, niezbyt wytrzymała, ale potrafi mocno zranić przeciwnika;
- Latro Sanar - wskrzesza unicestwionych Latro;
- Latro Incantator - wytrzymały na ogień, odporny na zamianę w kryształ, jego bronią są czarodziejskie pociski;
- Strages Velox Magnus - najsilniejszy ze Stragesów, odznacza się zdolnością do absorbowania części ataków fizycznych;
- Latro Mitter - odrobinę silniejszy od Strages Mittera, również atakuje z dystansu;
- Andor - przerażający demon chroniący ostatniej studni dusz, wytrzymały na ogień, bardzo zwrotny, robi uniki.
Pomocne uwagi:
- jeśli podróżujesz w nocy, w pierwszej kolejności pozbaw życia potwory silniejsze o tej porze doby;
- handluj w granicach zdrowego rozsądku, tj. nie sprzedawaj wszystkich przedmiotów, niektóre pomimo słabszych bonusów mogą Ci się przydać, gdy na naprawę ekwipunku unikalnego nie będziesz mieć funduszy...
- czerwony pasek Wiary oznacza, że na razie nie możesz przywołać wybranego demona.