Lodowy pałac | Lokacje Frater poradnik Frater
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Lodowy pałac
Quest - Pałac hrabiego Władimira
W całej lokacji spotkamy uwięzionych pracowników (1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f) . Jeżeli im pomożemy, z chęcią się odwdzięczą. Pierwszą grupkę odnajdziemy, skręcając w prawo na pierwszym skrzyżowaniu (2) . W korytarzu biegnącym na wschód (3) , a następnie na południe (4) jest mnóstwo pułapek, które możemy wykorzystać przeciwko wrogom. Wystarczy nadepnąć na przycisk aktywujący zasadzki. Wędrując klaustrofobicznymi tunelami na zachód (5) , dotrzemy do sporego pomieszczenia (6) , gdzie spotkamy kolejnych inżynierów. Niebawem znajdziemy się w następnym ponurym przesmyku (7) . Uwaga na licznych Incantatorów! Stanowią oni największe zagrożenie właśnie ze względu na ilość. Nie pozostaje nam nic innego, jak brnąć do celu wyznaczonym szlakiem przez most błyskawic (8) aż do ostatniej, czwartej Studni Dusz (9) .
Cel poboczny - zabić Ningora.
Musimy uważać na pociski poważnie zwalniające ruchy oraz ciosy naszego bohatera. Ningor jest bardzo ruchliwy, odporny przede wszystkim na czary lodowe i umysłu. Nim zaczniemy z nim walczyć, pozbądźmy się wszystkich (ponad 10!) Durus Velox Magnusów. Kiedy przejmiemy kontrolę nad Ningorem, będziemy prawie gotowi do walki z Marcusem.
Przeciwnicy:
- Frigidus Mitter - od Frigidusa odróżnia go to, że potrafi przeprowadzać ataki z dystansu;
- Durus Velox Magnus - najpotężniejszy Durus, wielki, dysponuje ogromną siłą ciosu;
- Gelidus Velox Magnus - podobnie jak poprzednik, wyraźnie wybija się ponad przeciętność innych jednostek;
- Gelidus Sanar - odporny między innymi na czary eteryczne, przywraca do życia poległych Gelidusów;
- Frigidus Velox - uzbrojony w strzelbę, dość mocny;
- Frigidus Incantator - odporny na czary lodowe, używa zaklęć z tej samej szkoły magicznej;
- Ningor - ostatni demon, niezbyt trudny do pokonania.
Pomocne uwagi:
- liczba punktów wiary rośnie wraz ze zwiększaniem się poziomu bohatera.