Ruiny świątyni | Lokacje Frater poradnik Frater
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Ruiny świątyni
Quest - Studnia Dusz w ruinach świątyni
Aby dostać się do trzeciej Studni Dusz, musimy zniszczyć cztery kręgi legendarnych wojowników. Gdy tylko znajdziemy się w nowej lokacji, wędrujmy na północ (1) . Przejdźmy przez gigantyczny korytarz (2) , dojdźmy do schodów (3) , na których zmieńmy kierunek podróżowania, skręcając w prawo. Idąc na południe (4) , dotrzemy wkrótce do wąskich, kamiennych przesmyków (5) . Liczba przeciwników jest bardzo niewielka, nie powinniśmy więc mieć żadnych problemów. Jedynie w miejscach oznaczonych numerkami (6a, 6b, 6c) są spore grupki wrogów. Natomiast pierwszy krąg siedzącego wojownika jest doskonale chroniony (7) . Bez demona sobie nie poradzimy. Kiedy już zrobimy, to co zrobić powinniśmy, udajmy się na most (8) . Potem w prawo, w górę po kolejnych schodach i... jeszcze raz w prawo (9a, 9b, 9c) .:) Skupiska wrogów (10) , podobnie jak w dżungli, są tu zdecydowanie zbyt liczebne, w związku z czym dochodzi do równie absurdalnych sytuacji, kiedy nie jesteśmy w stanie walczyć, bo nieustannie wciskamy przycisk H... Nie widzę sensu, aby przywoływać Neferkara bądź Golema. I tak zginą oni w ciągu kilku sekund. Drugi krąg jest w tym punkcie (11) . Na ogromny plac (12) znajdujący się tuż obok, prędzej czy później i tak będziemy musieli wrócić, dlatego radzę od razu zabić nękające nas bestie. Na najwyższym poziomie świątyni jest trzeci krąg (13) , który należy zniszczyć. Został już tylko jeden. Aby się do niego dostać, musimy zejść po schodach (14) . Co istotne, dostępu do czwartego (15) , a zarazem ostatniego kręgu chronią dziesiątki Gurgesów. Kiedy już rozniesiemy w pył wszystkie rzeźby siedzących wojowników, przedostania Studnia Dusz znajdzie się w zasięgu ręki. Kierujmy się do punktu oznaczonego numerkiem (16) . Przekroczmy most, wykończmy tylu przeciwników, ilu tylko zdołamy, a następnie zmierzmy się z Bidensem (17) .
Cel poboczny - zabić strażnika trzeciej Studni Dusz - Bidensa.
Draco w porównaniu z Bidensem był zdecydowanie groźniejszym przeciwnikiem. Wystarczy dwukrotnie przywołać demona (najlepiej Ardora), wspomóc go Golemem i po chwili pozostanie mu 1/3 energii. Bułka z masłem. Zamknijmy Studnię Dusz i przenieśmy się do kryjówki Bractwa Alchemików.
Przeciwnicy:
- Asper Velox Magnus - cechuje go odporność na kilka czarów, pojedyncze jednostki są stosunkowo niegroźne, dobrze z nim sobie radzi Andor;
- Terribilis - słabszy od zwykłego Aspera;
- Terribilis Mitter - to również bardzo prosty przeciwnik;
- Terribilis Incantator - wytrzymały na czary eteryczne, ciska w nas magicznymi pociskami;
- Panther Fames - zadaje nieco większe obrażenia od Pantery;
- Terribilis Velox - noszący ciężką zbroję szkielet, umiarkowanie niebezpieczny;
- Bidens - jeden ze słabszych bossów, u którego sporej siły ciosów nie rekompensuje wytrzymałość oraz inne zdolności, bo po prostu ich nie ma...
Pomocne uwagi:
- w przypadku, gdy w polu Twojego widzenia jest więcej niż jeden Sanar, przywołaj demona i jak najszybciej zabij jednostki zdolne do wskrzeszania poległych kompanów.