Neferkar | Pomocnicy Frater poradnik Frater
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Neferkar
Staroegipski obrońca. Jego bronią są promienie boga Thota. Jest zupełnym przeciwieństwem Golema. Zadaje mniejsze obrażenia, potrafi przetrwać dosłownie kilka silnych ciosów, lecz jego szybkość poruszania się oraz atakowania stoją na bardzo dobrym poziomie. Dodatkowym atrybutem jest zdolność latania oraz wystrzeliwania pocisków. Doskonale radzi sobie z Vespertilio (nietoperze) oraz z Flagellumami (nieruchome potwory wyrastające z ziemi). Równie dobrze idzie mu z Zombie. Niestety, wiele innych jednostek rozprawia się z nim w ciągu kilku sekund. Podobnie jak w przypadku Golema, musimy na bieżąco obserwować bieg wydarzeń i w razie konieczności wcisnąć przycisk N, aby odesłać Neferkara.
Informacje dodatkowe: cena za zwój regeneracji Golema bądź Neferkara - 500 złotych monet, szansa na zdobycie go z zabitego potwora - niewielka (kilka %).
Jak rozdzielać punkty statystyk? W przeciwieństwie do głównego, wybranego przez nas bohatera, pole manewru w przypadku Golema jest mocno ograniczone. Podobnie jak Neferkara, znamionują go: Siła oraz Żywotność. Róbmy to według uznania, tym niemniej zalecam utrzymywać co najmniej 7-8 punktową przewagę jednej z cech ze wskazaniem na Żywotność. Dlaczego? Jeżeli będziemy grali rozważnie, naszemu pomocnikowi nie będzie potrzebna ogromna siła, choć oczywiście im będzie jej miał więcej, tym lepiej dla nas, jak i dla Golema czy Neferkara. Żywotność natomiast jest o tyle istotna, że pozwala dłużej przetrwać pomocnikom na placu boju. Wbrew pozorom, to bardzo ważne.