Silver Class (4) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Whitefish Lake - Whitefish Ice Run
Pierwszy zakręt nie powinien sprawić nikomu problemów, natomiast drugi możemy pokonać na dwa sposoby - przez szopę bądź wyznaczoną trasą. Obydwie możliwości są równie dobre. Dalej w żadne skróty nie bawimy się, aż do zauważenia kolejnego budynku, przez który należy przejechać. Kolejna szansa na zyskanie kilku sekund to przejazd słabo widoczną uliczką po prawej stronie (mniej więcej, 3/4 trasy). Jeszcze tylko 90 stopniowy zakręt (ręczny plus nitro) i jesteśmy "w domu".
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 2500$, II 1200$, III 600$
Rodzaj nawierzchni - Lód (45%), śnieg (55%)
Fairgrass Grounds - Fairgrass Cup
Początek Fairgrass Cup jest jednym z łatwiejszych w grze. Po przejechaniu 1/4 trasy czeka nas dość długi zakręt, trzymajmy się środka wyznaczonej drogi, a nie powinno być przykrych niespodzianek. Chwilę później znajdziemy się przed serpentyną, którą należy przejechać "na przełaj", przy okazji zgarniając trochę punktów za styl. W połowie trasy, zaraz po wyjściu z zakrętu do wyboru mamy dwie drogi - pod ciężarówką i zwykłą trasą. Oczywiście FlatOut to szalone wyścigi, więc wybieramy pierwszą możliwość (obok jest stojak z oponami, warto o niego zahaczyć). Problemy mogą nam sprawić jedynie dwa przedostatnie zakręty. Pierwszy z nich tniemy, natomiast drugi przejeżdżamy niczym zawodowcy, czyli od wewnętrznej do zewnętrznej strony.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2500$, II 1200$, III 600$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt
Whattahoo Town - Whattahoo Rush Hour
Powrót do Whattahoo Town. Naszym pierwszym zadaniem będzie pokonanie ostrego i długiego zakrętu. Na ten wiraż raczej nie ma sposobu, dlatego też mocno przyciskamy strzałkę w lewo (zakładając, że gramy na klawiaturze) i utrzymujemy stałą prędkość. Zaraz po wyjściu z kłopotów musimy podjąć decyzję jak przejechać serpentynę. Zalecam wykorzystać obniżone krawężniki. Chwilę później znajdziemy się na szutrze. Niebezpieczeństwo stanowi jeden z zakrętów, mniej więcej po środku trasy. Jeśli już o nim zapomnimy i zbytnio rozpędzimy się, to po prostu mijamy go obok barierki (w innym przypadku zapewne nasz bohater odleci w siną dal). Dalej czeka nas wyjazd na ręcznym z szutru i nitro do dechy. Zwycięstwo jest blisko, jednak nie zapomnijmy, że na trzecim zakręcie od końca należy trzymać się zewnętrznej strony wirażu!
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt (50%), szuter (50%)