Silver Class (2) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Bay Circuit - Bay Cup Run
Bay Cup Run jest bardzo podobne do Bay Amateur Run. Pierwszy zakręt tniemy, a w razie jakichkolwiek problemów używamy nitro. Teraz czeka nas szalona jazda dobrze nam już znaną długą prostą. Podobnie jak w Bay Amateur Run pokonujemy chęć wyskoczenia na muldzie. Przed samym końcem tego emocjonującego odcinka hamujemy i mijamy kolejny wiraż. Teraz czekają nas dwa następujące po sobie zakręty, ograniczamy prędkość i spokojnie je przejeżdżamy. Już nic nie powinno nam odebrać zwycięstwa.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt
Bunker Hill - Bunker Bigbang Run
Pierwszy wiraż najlepiej ściąć, natomiast w przypadku drugiego takiego przejazdu nie polecam. Dalej czeka nas nic innego, jak wyboista prosta zakończona bardzo niebezpiecznym zakrętem. Mijamy go trzymając się środka trasy i w razie czego - używamy nitro. Następnie czeka nas kolejny trudny wiraż. Tniemy. Kolejny element trasy wymaga od nas sporego skupienia. Do wyboru mamy trzy trasy - pierwszą z nich, przez roboty drogowe, zdecydowanie odradzam. Kolejna możliwość to przejazd przez jezioro, jednak sposób ten odradzam, gdyż płoty skutecznie zwolnią nasz bolid. Pozostaje wyjście trzecie, czyli trzymanie się wyznaczonej trasy. Problemów ciąg dalszy. Zwalniamy przed górką (w innym wypadku możemy trochę odlecieć poza trasę) i zasuwamy z dość dużą prędkością do mety.
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - 1. 2500$, 2. 1200$, 3. 600$
Rodzaj nawierzchni - Żwir
Whattahoo Town - Whattahoo RoadRun
Trasa prowadząca przez typowe amerykańskie miasteczko (w tym przypadku jest to Whattahoo). Jest to mix nawierzchni asfaltowej oraz szutrowej. Przestrzegam przed najeżdżaniem na krawężniki, gdyż może to się skończyć lotem naszego dzielnego kierowcy. Początek trasy nie powinien nam sprawić większych kłopotów, uważamy jedynie na trzecim zakręcie tj. nie pokonujemy go wewnętrzną stroną drogi. Chwilę później zobaczymy 90 stopniowy zakręt, w który wchodzimy na ręcznym. W razie czego, jest nitro. Nie przesadzamy zbytnio z prędkością i dwa kolejne zakręty (już na szutrze) przecinamy. Kolejny element trasy to przejazd przez szopę (w tym przypadku nie ma sensu trzymać się wyznaczonej trasy), który jest zarazem doskonałym skrótem. Przy okazji uzupełnimy nitro. Na przedostatnim zakręcie przed metą nie szalejemy.
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt (45%), szuter (55%)