Bronze Class (2) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Finchley Forest - Finchley Trial Run
Pierwsza plansza, w której poza szutrem jest też trochę asfaltu (na prostej start-meta). Finchley Trial Run nie jest łatwa, początek trasy stanowi kilka skoczni, które pokonujemy niezbyt szybko. Mniej więcej trzeci oraz czwarty (znajdują się one blisko siebie) zakręty, to trudny orzech do zgryzienia, jednak gdy zaraz po pokonaniu pierwszego zakrętu najedziemy na doskonale widoczną skocznię, to nie powinno być żadnego przykrego zdarzenia. Nieopodal stojąca na prostej "ciężarówka-skocznia" to raczej tylko ozdoba, nie ma sensu na nią najeżdżać. Ostatnimi przeszkodami, które mogą nam przeszkodzić w odniesieniu zwycięstwa, są dwa ostatnie zakręty Najlepiej je ściąć, jednak uważajmy na stojące zaraz za nimi przeszkody! Na prostej start-meta powinniśmy zrobić odpowiedni użytek z nitra.
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 1000$, II 500$, III 300$
Rodzaj nawierzchni - Szuter (90%), asfalt (10%)
Brad's Band-Pit - Brad's Super Dustup
Zaraz po pierwszym zakręcie znajduje się plac budowy, pokonujemy go przejeżdżając ostrożnie przez jego środek. Przy okazji zdobędziemy kilka punktów, a co za tym idzie - kasy. Kolejny element trasy to niewielka skocznia, pod żadnym pozorem nie mijamy jej prawą stroną wyznaczonej drogi, gdyż łatwo możemy się nadziać na beczułkę i wykonać ładną "śrubę". Następnie czeka nas dość niebezpieczny, wyrzucający zakręt - tniemy. Nie zdążymy się jeszcze dobrze rozpędzić, a już będziemy zmuszeni do hamowania przed ostrym zakrętem, który pokonujemy w dowolny, byle nie za szybki - sposób. Ostatnia część trasy zbyt dużym wyzwaniem nie jest, przyciskamy na gaz i włączamy nitro. Byleby ostrożnie, bo możemy wylecieć na zakręcie tuż przed metą!
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 5
Nagrody - I 1000$, II 500$, III 300$
Rodzaj nawierzchni - Szuter
Gracie Woodland - Woodland Mayhem
Woodland Mayhem to trasa dość krótka i niezbyt trudna. Pierwszy oraz drugi zakręt nie powinien nam sprawić problemów - pokonujemy je w dowolny sposób, gdyż są one szerokie i raczej nie wylecimy. Kolejny skręt (w prawo), jaki wykonamy, robimy ostrożnie i nie tniemy. Reszta trasy to bułka z masłem.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 1000$, II 500$, III 300$
Rodzaj nawierzchni - Szuter (90%), asfalt (10%)