Gold Class (3) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Fairgrass Grounds - Fairgrass Challenge
Na pierwszym zakręcie nie przepychamy się ze zgrają sztucznej inteligencji, tylko ładnie przechodzimy po wewnętrznej. Kawałek dalej jest długi i szeroki zakręt, żadnych problemów podczas pokonywania go nie stwierdziłem. Chwilę później trafimy na dość pokaźną prostą, jednak nie pozbawioną kilku zakrętów. Pierwszy z nich ścinamy, a serpentynę mijamy "na przełaj". Jeszcze jeden szeroki wiraż i jesteśmy na mecie.
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 4000$, II 2000$, III 1000$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt
Hayville Farm - Hayville Havoc
Kolejne, bolesne zderzenie z farmą Hayville. Trasa ta jest trudniejsza od Hayville Haystakker, aczkolwiek bardzo źle nie jest (dopiero będzie...). Pierwszy z zakrętów ścinamy (uwaga na kombajn), a gdy dojedziemy do kolejnego wirażu, to po prostu spokojnie trzymamy się środka drogi. Kawałek dalej czeka na nas skrót, kiedy już go sobie oczyścimy ze skrzynek, należy za każdym razem z niego korzystać. W wiosce nie szarżujemy i nie rozwalamy żadnych elementów otoczenia (kilka części z pozoru łatwych do zniszczenia to przeszkody nie do pokonania dla naszego samochodu). Wyjeżdżamy - standartowo - efektownie, czyli na hamulcu ręcznym. Teraz troszeczkę się powspinamy po wyboistej drodze. Kolejny zakręt (35-45 stopniowy) ścinamy i zahaczamy o zbiornik wodny (uzupełnienie nitro). Końcówka jest prosta. I jeszcze mała uwaga - przestrzegam przed dobijaniem w snopki siana, we FlatOut'cie są one dziwnie twarde.
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 3000$, II 1500$, III 700$
Rodzaj nawierzchni - Szuter
Finchley Forest - Finchley Timberdash
Początek nie powinien nam sprawić większych problemów, jednak uważamy na trzecim zakręcie i nie rozpędzamy się za mocno, ponieważ łatwo możemy wylecieć poza trasę. Kolejny wiraż możemy efektownie ściąć. Po chwili dotrzemy do poznanej już wcześniej ciężarówki, ale uwaga - po tej stronie skoczni ułożonej z pali nie ma i możemy przejechać tylko pod samochodem, bądź wyznaczoną trasą. Jeśli rozpędzimy się zbyt mocno i nie zahaczymy o któryś z elementów naczepy, to nasze umiejętności są już naprawdę wysokie. Podczas mijania kolejnego odcinka trasy nie zbaczamy "z kursu". Ostatni zakręt w zasadzie możną ściąć, lecz trzeba się odpowiednio rozpędzić, żeby zniszczyć ogrodzenie.
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 3000$, II 1500$, III 700$
Rodzaj nawierzchni - Szuter