DriveTrain | Tuning | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
DriveTrain:
Clutch 1 (sprzęgło) Używane sprzęgło. Wpływa na działanie skrzyni biegów. |
Clutch 2 (sprzęgło) Fabryczne sprzęgło z wzmocnieniami. Niezbędne do prawidłowego działania skrzyni biegów.
|
Clutch 3 (sprzęgło) Model sportowy sprzęgła ułatwiający agresywną jazdę na wysokich obrotach. Wpływa na działanie skrzyni biegów.
|
Flywheel 1 (koło zamachowe) Używane koło zamachowe odlane ze wzbogaconego żelaza. Wzmaga czułość silnika podczas dodawania gazu oraz poprawia przyspieszenie.
|
Flywheel 2 (koło zamachowe) Standardowe koło zamachowe o specjalnym kształcie odlane ze stali. Wzmaga czułość silnika podczas dodawania gazu oraz poprawia przyspieszenie. |
Flywheel 3 (koło zamachowe) Sportowe koło zamachowe odlane z ultra lekkiego aluminium. Wzmaga czułość silnika podczas dodawania gazu oraz poprawia przyspieszenie.
|
Transmission 1 (przekładnia) Odnowiona fabrycznie przekładnia z 4-biegową skrzynią biegów o niskiej jakości. Wpływa na prędkość maksymalną. |
Transmission 2 (przekładnia) Standardowa przekładnia ze zmodyfikowaną 4-biegową skrzynią biegów, dzięki której nie następuje utrata mocy podczas zmiany biegów. Wpływa na prędkość maksymalną. |
Transmission 3 (przekładnia) Sportowa wersja przekładni z wzmocnioną i specjalnie usprawnioną 4-biegową skrzynią biegów. Wpływa na prędkość maksymalną. |