Silver Class (1) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Jeśli dotarłeś do tej części poradnika, to znaczy, iż zapewne ukończyłeś każdy z wyścigów brązowej klasy na jednym z czołowych miejsc (1-3). W Silver Class zapoznasz się z nowymi rodzajami nawierzchni, po jakiej nieraz przyjdzie Ci odnosić zwycięstwa bądź... porażki. Od razu spada na nas od groma problemów. Na początku sprawdzamy nasze umiejętności na zmrożonych szosach Whitefish Lake. Warto zaznaczyć, że zimowe trasy stawiają przed nami nie lada wyzwanie - trzeba na nich zachować szczególną ostrożność. W srebrnej klasie zmierzymy się też - podobnie jak poprzednio - na szutrowych trasach i poznamy niewielkie miasteczko Whattahoo, po którym przyjdzie nam się ścigać z nieco szybszymi i inteligentniejszymi przeciwnikami. Wzrosną też nagrody za zajęcie jednego z miejsc na podium, więc jest o co walczyć!
Whitefish Lake - Whitefish Run
Nowa klasa, nowe problemy. Od razu zostajemy rzuceni na głęboką falę i rozpoczynamy od wyścigu odbywającego się na trasie pokrytej śniegiem i lodem. Jej początek to dość długa prosta start-meta z widocznym na screenie pomostem, z którego korzystać nie warto, bo szansa, iż zyskamy choć kilka setnych, są naprawdę niewielkie. Pierwsza trudna przeprawa to ostry, wyrzucający w zaspę zakręt. Tniemy go, a gdy zbędne przyciąganie zacznie robić swoje, to przy wyjściu z zakrętu włączamy nitro (jest to jeden z lepszych sposobów we FlatOut'cie na wyjście z opresji na lodowych trasach). Po krótkiej prostej czeka nas kolejne niebezpieczeństwo, czyli długi i niezbyt łagodny zakręt. Mijamy go dobrze widocznym skrótem po lewej stronie. Kolejny etap trasy to dwa następujące po sobie zakręty, ten drugi mijamy lekko ograniczając prędkość bolidu. Później czeka nas kolejna prosta zakończona ostrym zakrętem. W razie problemów posługujemy się Nitrem. Pozostała część trasy nie powinna sprawić nikomu większych kłopotów.
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Lód (60%), śnieg (40%)
Gracie Woodland - Pinewood Crashcup
Powrót na szutry. Po prostej start-meta mijamy szeroko długi i łagodny zakręt, a następnie przecinamy kolejny. Rozpędzamy się oraz trochę, zwalniamy przed następującymi po sobie zakrętami, które przejeżdżamy w dowolny sposób. Problemy możemy mieć jeszcze jedynie na zakręcie tuż przed metą. Pokonujemy go trzymając się wewnętrznego profilu. W razie kłopotów, używamy nitra zaraz przy wyjściu z niego.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Szuter (90%), asfalt (10%)
Gravel Mound - Gravel Rock Run
Bardzo krótka trasa, ale za to mamy do pokonania więcej okrążeń. Pierwszy wiraż przycinamy, a nie tak, jak to robią przeciwnicy, którzy zakręt ten mijają szeroko. Włączamy nitro i śmigamy na dość wyboistej prostej, tylko pamiętajmy, aby przyhamować przed czyhającym na śmiałków zakrętem (przy okazji warto zniszczyć kilka rusztowań widocznych na obrazku w celu zregenerowania nitro). Po skoku nie tniemy widocznego zakrętu (łatwo możemy się nadziać na stojący słup), tylko trzymamy się środka drogi. Od zwycięstwa dzielą nas tylko dwa wiraże. Pierwszy z nich tniemy, natomiast drugi przejeżdżamy środkiem trasy - w tym przypadku może przydać się nitro.
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 5
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Żwir