Gold Class (1) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Ostatnia z rajdowych kategorii oznaczona mianem Gold. Najtrudniejsza, najszybsza oraz wymagająca największej koncentracji. Poznamy też nowe miejsce - niewielką farmę, którą to zamienimy wraz z konkurentami w strefę walk.
Gracie Woodland - Woodland Challenge
Jak na tę klasę, trasa ta jest bardzo łatwa i krótka. Jednak nie zapominajmy, że teraz dysponujemy zupełnie nowym wózkiem o większej mocy i nieraz zbyt gwałtowna szarża może skończyć się dachowaniem. Część trasy do mniej więcej połowy to bułka z masłem. Chwilę później znajdziemy się tuż przed dwoma dość niebezpiecznymi wirażami. Pierwszy z nich, szeroki, przejeżdżamy trzymając się środka drogi (w razie nieoczekiwanych zdarzeń, mamy nitro), natomiast kolejny ścinamy (byleby niezbyt mocno ani szybko!). Ciężko w to uwierzyć, ale w zasadzie to jedynie trudności na Woodland Challenge.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 5
Nagrody - I 3000$, II 1500$, III 700$
Rodzaj nawierzchni - Szuter
Whattahoo Town - Whattahoo Wham
Whattahoo Town w "wersji" złotej. Trasa niełatwa, ale za to rozgrywająca się w pięknym krajobrazie. Wiraż numer jeden ścinamy i błyskawicznie wysuwamy się na prowadzanie. Kawałek dalej znajduje się serpentyna (screen), dwa kółka trzymamy na drodze, a pozostałe poza nią. Dokładnie w połowie trasy natkniemy się na z pozoru łagodnie wyglądający zakręt. Ścinamy go, ale nie za szybko, bo możemy uderzyć tyłem samochodu w słup! Kolejny wiraż pokonujemy wewnętrzną bądź zewnętrzną stroną szosy. To już koniec niebezpieczeństw w Whattahoo Wham, jednak po raz kolejny przestrzegam, aby trzymać się lewej strony drogi na jednym z ostatnich zakrętów (w innym wypadku czeka nas "czołówka" z ciężarówką, na której co prawda jest najazd, ale nienajlepszy).
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 5
Nagrody - I 3000$, II 1500$, III 700$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt (55%), szuter (45%)
Redpine River - Redpine Race Dash
Redpine Race Dash jest doskonałym dowodem na to, że zima to nie tylko śnieg i lód, ale także trochę czarnego asfaltu (obrazek). Zresztą widoczny na screenie zakręt jest zarazem pierwszym z wiraży, jaki przyjdzie nam pokonać. Ustawiamy samochód pod kątem mniej więcej 45 stopni i za bardzo się nie rozpędzamy, gdyż tuż za garbem czeka na nas zakręcik. Teraz możemy wcisnąć gaz do dechy, a na następnym wirażu robimy to samo co na pierwszym. Meta jest blisko.
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 3000$, II 1500$, III 700$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt (30%), śnieg (35%), lód (35%)