Poradnik do gry - Instrukcja | FlatOut poradnik FlatOut
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Aby w ogóle pojechać w jakimkolwiek wyścigu, uprzednio koniecznie trzeba stworzyć bohatera lub bohaterkę.
Zapewne przed sobą macie taki oto ekran. Klikamy Enter i przechodzimy do następnej sekcji. Czas na nadanie naszemu bohaterowi imienia/nazwiska/nick'a. Czynność tę utrudni nam nienajlepsze konsolowe menu. Gdy już "wklepiemy" upragniony przez nas wyraz klikamy DONE i przechodzimy do następnej czynności.
Normalny model jazdy służy do czerpania nieopisanej przyjemności z gry. Zero stresu, trochę adrenaliny i mnóstwo radości z jazdy. Jeśli Drogi graczu nigdy wcześniej nie miałeś styczności z takimi grami jak Toca Race Driver 2 czy Rally Trophy, to ten właśnie model jazdy polecam.
Profesjonalny model jazdy stawia przed nami nie lada wyzwanie. Samochód na innej nawierzchni niż asfalt będzie często wpadał w niekontrolowane poślizgi - oczywiście, jeśli nie mamy doświadczenia z TRD 2 czy Rally Trophy, bo właśnie do takich gier można porównać profesjonalny model jazdy FlatOuta. Może jednak lepiej zacząć od trybu Normal, ukończyć grę i spróbować swych sił po raz drugi na Professionalu? Właśnie tak ja poradziłem sobie z tym problemem.
Menu główne, w którym wybierzemy tryb gry, ustalimy poziom detali czy dostosujemy odpowiedni układ klawiszy.
Single Player - tryb dla pojedynczego gracza.
Multiplayer - tryb dla wielu graczy.
Options - opcje gry.
Credits - lista płac.
Quit Game - wyjście z gry.
Opcje
Pierwsze okienko to opcje nawiązujące do ekranu gry, drugie - do opcji dźwiękowych.
Imperial Units - aktualne miejsce w wyścigu.
Overlay Gauges - wskaźnik ciśnienia nitro.
Racemap - mapa trasy. Pokazuje też jak daleko od nas znajdują się konkurenci. Przydatna.
View Distance - obszar widzenia. Dla słabszych komputerów zaleca się wartość tę zredukować, w przeciwnym wypadku mogą wystąpić przeskoki obrazu.
Track Detail - poziom detali elementów występujących na trasie. Dla słabszych komputerów zaleca się wartość tę zredukować, w przeciwnym wypadku mogą wystąpić przeskoki obrazu.
Texture Quality - jakość tekstur. Dla słabszych komputerów zaleca się wartość tę zmniejszyć, w przeciwnym wypadku mogą wystąpić przeskoki obrazu.
Race Music Volume - głośność muzyki podczas rajdu.
Menu Music Volume - głośność muzyki w menu.
Doppler Effects - efekt Dopplera (zmiana wysokości tonu).
Force Feedback - drgania włączone/wyłączone.
Force Level - siła drgań.
Sensitivity - wrażliwość na sterowanie.
Dead Zone - "martwa strefa".
Controllers - kontroler gry.
Configure Controls - opcje klawiszy.