Trial of Ancient Elders | Arindale | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Trial of Ancient Elders
Pierwszy etap rozpoczynasz w punkcie (1) . Twoje zadanie, to skacząc po kolumnach dostać się do krótkich korytarzy, kolejno (2,3,4) , gdzie znajdują się niebieskie koła. W punktach (2,3) obniżają one jeden z filarów, co umożliwia Ci dotarcie do kolejnego korytarza. Natomiast w (4) podnosi kratę, dzięki czemu możesz opuścić ten etap. Skoki będzie Ci utrudniał znajdujący się tutaj Elder Kyusho. Będzie on stał po kolei w każdym korytarzu i atakował Cię za pomocą łuku. Gdy znajdziesz się na odległość skoku od korytarza, będzie on podchodził do krawędzi. Gdy skoczysz w korytarz powinien on znikać, jednak błąd gry sprawia, że czasami tak się nie dzieje i uniemożliwia Ci tym samym wejście do korytarza. Dlatego staraj się przed skokiem odepchnąć go od krawędzi, na przykład łukiem bądź czarami, a gdy uda Ci się stanąć w korytarzu duch po chwili powinien zniknąć. Możesz, jeśli chcesz, zabić go. Gdy jesteś na filarze tuż przy korytarzu, duch czeka i nic nie robi. W tym momencie możesz bezkarnie go atakować. Zabicie go zajmie Ci sporo czasu, ale w nagrodę dostaniesz sporo punktów doświadczenia.
Twoje zadanie na tym etapie, to zebrać cztery kamienie, które znajdują się w skrzyniach (niebieskie kwadraty na mapie) i użyć ich dookoła klatki w centrum mapy (2) . Czerwone kwadraty to zwykłe skrzynie [3], w których nie ma kamieni. Rozpoczynasz w punkcie (1) . Przez cały czas będziesz atakowany przez Elven Banshee. Zabicie jej zajmie Ci sporo czasu, podobnie jak Eldera Kyusho. Jednak nie musisz tego robić, jeśli nie chcesz. Atakować będą Cię również Elven Archer Spirit (bardzo słabi łucznicy) oraz Elven Knight Spirit (wytrzymali i silni). Gdy zbierzesz wszystkie kamienie, rozłóż je dookoła klatki (44) i wejdź w centrum etapu. Spowoduje to otwarcie wrót (3) , dzięki czemu możesz opuścić ten poziom.
To bardzo prosty etap. Zaczynasz w punkcie (1) . Będą Cię tutaj ponownie atakować Elven Archer Spirit oraz Elven Knight Spirit. Musisz stanąć na dwóch niebieskich kołach na północy i południu, aby podnieść most, następnie powtórz operację, a drugi most zaprowadzi Cię do (2) . Zaatakuje Cię tutaj Elder Master (45) (atakuj go z dystansu, jeśli chcesz go zabić; możesz także zrzucić go do wody poniżej i atakować z góry, jednak zabicie go zajmie Ci sporo czasu). Podobnie jak na poprzednich poziomach nie musisz go zabijać, wystarczy, że nadepniesz na okrąg tuż przed zamkniętą kratą, a Elder Master zniknie. Wówczas ty będziesz mógł wkroczyć do ostatniego etapu.
Teraz czeka Cię tylko walka. Znajdziesz się na okrągłej arenie z trzema portalami, z których falami będą wychodzić przeciwnicy. Będą to: Elven Archer Spirit, Elven Knight Spirit oraz Elven master Spirit (atakuje czarami lub kataną, niewiele mocniejszy od Elven Knight Spirit). Uważaj także na otaczające arenę Fire Spout, które mogą zadać Ci spore obrażenia, gdy na nie wejdziesz. Zadanie możesz sobie trochę ułatwić stając na jednym z portali, tuż przed pojawieniem się wrogów (47) , dzięki temu będziesz miał o jednego przeciwnika mniej. W dodatku z góry będzie Cię atakował Elven Wizard kulami ognia - jeśli chcesz go zabić, to musisz to zrobić zanim wkroczysz na arenę i uruchomisz portale. Musisz stanąć w przejściu (46) i atakować go z dystansu. Podobnie jak na poprzednich etapach na zabicie go będziesz potrzebował dużo czasu, a w przeciwieństwie do Elder Mastera, Elven Banshee i Elder Kyusho będzie on Ci ciągle zadawał obrażenia. Po wyczyszczeniu areny zjadą dwie windy. Wejdź na tą przy północnej ścianie, a wrócisz się do Lorda Galebrianda. Porozmawiaj z nim, a wręczy Ci on list i wyśle do twierdzy Ulm, gdzie musisz znaleźć Argalie. Zadanie: Go to house Fathien at the Fortress of Ulm find the Argalia of Eryldorn and return it to Lord Galebriand or leave Elven lands forever. Udaj się teraz drogą (2) z Arindel w kierunku twierdzy Ulm. Po drodze możesz przeszukać jedną skrzynię [4], a także znaleźć ognisko w pobliżu Ulm Lake.