Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Dungeon of the Moors: poziom 2b

Znajdziesz się w pomieszczeniu (1) - Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się w pomieszczeniu (1) . Spotkasz tu po raz pierwszy FireGazer. Jeden w tej komnacie, drugi zaś na północy. Na wschodniej ścianie odnajdziesz dwa lewary, które otwierają kraty do cel. W jednej z nich (2) znajduje się Captured Guard (odprowadź go do wyjścia dla doświadczenia, jeśli chcesz). Idąc na północ, a następnie skręcając na wschód dojdziesz do sporej sali (3) . Twoje zadanie, to używając odpowiednio czterech dźwigni na zachodniej ścianie, opuścić na dół kładki, po których będziesz mógł przeskoczyć na drugą stronę (4) . Jeśli spadniesz, wróć się korytarzem do (4) i ponownie do (3) . Trzy lewary działają na dwie kładki, natomiast jeden z nich tylko na jedną. Skierowanie w dół dźwigni powoduje obniżenie jednej z kładek i podwyższenie innej. Gdy skierujesz go w górę, kładki ruszają się odwrotnie. Pierwszy lewar od południa, gdy przesuwasz go na dół obniża drugą kładkę, a podwyższa trzecią. Drugi lewar od południa skierowany w dół obniża drugą kładkę. Trzeci lewar skierowany w dół obniża drugą, a podwyższa czwartą kładkę. Czwarty przesunięty na dół podnosi pierwszą kładkę i obniża trzecią. Jeden ze sposobów na przejście tej układanki jest następujący: Obniż trzeci lewar od południa, następnie pierwszy, czwarty i na końcu drugi.

1 - Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
2 - Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Możesz teraz bezpiecznie przejść na drugą stronę (79) do (4) . W sali (6) znajdują się mechaniczne pułapki, manewruj ostrożnie i zbadaj dwie skrzynie [6,7], po czym skieruj się na południe i zachód uważając na kolejne pułapki. Korytarz (7) jest wypełniony ogniem, da się go przejść, mając wysoką witalność i odporność na ogień, już teraz. Jednak najlepiej skieruj się na zachód do pomieszczenia (9) (po drodze przejdziesz przez komnatę, w której będą pojawiać się Nagi). Jest tam Fountain of the Naga, która daje Ci tymczasową odporność na ogień. Wróć się do korytarza (7) (po drodze mijasz zamknięte kraty do komnaty (8) , ale nie otworzysz ich od tej strony), przejdź przez ognie (80) i skieruj się na wschód. Na północy znajdziesz małe więzienie (10) . Musisz się tutaj zmierzyć ze sporą ilością różnych Nag oraz z Naga Prisonmaster, zieje on ogniem, nie jest jednak wiele silniejszy od Naga Firespitter. Najlepiej wycofaj się do południowej komnaty i walcz z nimi w przejściu, możesz także użyć trzech dźwigni na wschodniej ścianie (11) i uwolnić Captured Thief z pobliskich cel, którzy pomogą Ci w walce. Po oczyszczeniu terenu porozmawiaj ze złodziejami, a dowiesz się, że przybyli oni tutaj w poszukiwaniu skarbu, przypuszczają oni, że znajduje się on w sekretnej izbie, gdzie przebywa królowa Nag. Zdradzą Ci, że musisz zdobyć Eye of the Sigil, aby się tam dostać. Pobiegnij za oddalającymi się złodziejami, a w podzięce wręczą Ci Demon Key. Zbadaj dwa małe pomieszczenia przy więzieniu. W (12) jest druga Fountain of the Naga, a w (13) Gold Key, który zabierz.

3 - Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
4 - Dungeon of the Moors, poziom 2b | Sagathian Moors | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Zostało jeszcze 34% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie