Charakterystyka umiejętności | Podstawy Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Poniższe tabele przedstawiają opis umiejętności oraz klasy, które dane umiejętności posiadają.
Weaponry
Light weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy | |
Medium weapons -umiejętność walki za pomocą średniej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light weapons. | Wszystkie klasy | |
Heavy weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Medium weapons. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Marauder, Hatamoto, Warlord. | |
Light pole weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy | |
Heavy pole weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light pole weapons. | Valkyrie, Hunter, Imperial. | |
Light dual weapons -umiejętność walki przy pomocy dwóch lekkich broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Marauder, Samurai. | |
Medium dual weapons -umiejętność uzyskiwania dodatkowego ataku używając średniej podwójnej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light dual weapons. | Deathlord. | |
Thrown weapons -umiejętność posługiwania się bronią rzucaną. | Wszystkie klasy | |
Archery -umiejętność walki za pomocą łuków. | Wszystkie klasy |
Defense
Parry -umiejętność uskakiwania przed ciosami przeciwnika podczas walki. | Wszystkie klasy | |
Light armor -umiejętność noszenia lekkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy | |
Medium armor -umiejętność noszenia średnich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy | |
Heavy armor -umiejętność noszenia ciężkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Imperial, War Witch | |
Light shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą małych tarcz. | Wszystkie klasy | |
Medium shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą średnich tarcz. Wymaga 3 poziom light shields. | Wszystkie klasy | |
Heavy shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą ciężkich tarcz. Wymaga 3 poziom medium shields. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Warlord |
General
Athletics -umiejętność odpowiedzialna za pływanie pod wodą, a także za redukcję obrażeń przy upadku z wysokości. Wraz z rozwojem umiejętności zyskujesz nowe możliwości poruszania się. | Wszystkie klasy | |
Bargain -umiejętność targowania się ze sprzedawcami i uzyskiwania lepszych cen za sprzedawane i kupowane przedmioty. | Wszystkie klasy |
Magic
Arcane magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy | |
Celestial magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy | |
Nether magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy | |
Rune magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów z tej klasy. | Wszystkie klasy | |
Magic weaponry -umiejętność pozwalająca władać magiczną bronią i wykorzystywać jej magiczne właściwości podczas ataku. Wymaga 1 poziom light weapons. | Mag, Adept, Enchantress, Trickster. | |
Scribe - wpływa na szybkość, z jaką czary szkoły Arcane magic będą przepisywane do Twojej księgi czarów. Wymaga 1 poziom Arcane magic. | Enchantress, War Witch, Battlemage, Sorcerer, Shugenja. | |
Channel - wpływa na szybkość, z jaką gwiezdne krzyształy oraz runiczne kamienie będą odzyskiwać Twoja manę. Wymaga 1 poziom Celestial magic. | Enchantress, Celestial, Paladin, War Witch, Monk. |
Thief
Inscpect -umiejętność odpowiedniego definiowania zamków oraz pułapek, zanim spróbujesz otworzyć zamek bądź rozbroić pułapkę. | Wszystkie klasy | |
Pick Locks -opisuje efektywność otwierania zamkniętych drzwi, skrzyń itp. Wymaga 1 poziomu Inspect. | Wszystkie klasy | |
Disarm trap -umiejętność bezpiecznego rozbrajania pułapek. Wymaga 1 poziom Inspect. | Wszystkie klasy | |
Sneak -umiejętność dająca ulepszony atak z boku lub z tyłu, redukuje także szanse na to, że wróg zaatakuje właśnie Ciebie, gdy walczysz z sojusznikami. | Rogue, Marauder, Hunter. |
Diabolic
Inflict wounds -umiejętność zadawania ciężkich ran przeciwnikom, powodując u nich krwawienie. | Deathlord, , Samurai, Warlords | |
Crushing blow -umiejętność ogłuszania i odrzucania przeciwników za pomocą ciężkich lub broni bez ostrza. | Lord, Crusader | |
Critical strike -umiejętność zabijania wrogów jednym uderzeniem. | Hatamoto, Ninja Lord, Shaolei Master | |
Hawkeye -umiejętność zabijania wrogów jedną strzała, wystrzeloną z łuku. | Ranger Lord | |
Ninjutsu -opisująca zdolność postaci do walki za pomocą rąk i nóg. | Budoka, Monk, Shugenja | |
SpellFire -umiejętność podnosząca obrażenia zadawane przez Twoje czary, a także polepszająca penetrację anty-magicznych pól i barier. | Wizard | |
Drainlife -umiejętność, dzięki której możesz wchłaniać punkty witalności od przeciwników, których atakujesz za pomocą magicznych ataków. | War Witch, WarLock, Cabalist | |
Backstab -umiejętność zadawania dodatkowych obrażeń przy ataku przeciwnika od tyłu. Wymaga 3 poziom Sneak. | Hunter, Trickster, Ninjutsu, Budoka. | |
Iron will -umiejętność pozwalająca przyjąć obrażenia zadane przez przeciwnika bez utraty koncentracji na własnym ataku, zwykłym bądź magicznym. | StarGazer, Kenjasai |