Charakterystyka umiejętności | Podstawy Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Poniższe tabele przedstawiają opis umiejętności oraz klasy, które dane umiejętności posiadają.
Weaponry
![]() | Light weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium weapons -umiejętność walki za pomocą średniej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light weapons. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Medium weapons. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Marauder, Hatamoto, Warlord. |
![]() | Light pole weapons -umiejętność walki za pomocą lekkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy pole weapons -umiejętność walki za pomocą ciężkiej broni drzewcowej. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light pole weapons. | Valkyrie, Hunter, Imperial. |
![]() | Light dual weapons -umiejętność walki przy pomocy dwóch lekkich broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. | Marauder, Samurai. |
![]() | Medium dual weapons -umiejętność uzyskiwania dodatkowego ataku używając średniej podwójnej broni. Na 5 poziomie zaawansowany atak. Wymaga 3 poziomu Light dual weapons. | Deathlord. |
![]() | Thrown weapons -umiejętność posługiwania się bronią rzucaną. | Wszystkie klasy |
![]() | Archery -umiejętność walki za pomocą łuków. | Wszystkie klasy |
Defense
![]() | Parry -umiejętność uskakiwania przed ciosami przeciwnika podczas walki. | Wszystkie klasy |
![]() | Light armor -umiejętność noszenia lekkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium armor -umiejętność noszenia średnich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy armor -umiejętność noszenia ciężkich zbroi bez kar w postaci obniżonej szybkości poruszania się. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Imperial, War Witch |
![]() | Light shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą małych tarcz. | Wszystkie klasy |
![]() | Medium shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą średnich tarcz. Wymaga 3 poziom light shields. | Wszystkie klasy |
![]() | Heavy shields -umiejętność odpowiedzialna za efektywność walki i blokowanie uderzeń przeciwnika za pomocą ciężkich tarcz. Wymaga 3 poziom medium shields. | Valkyrie, Paladin, Knight, Lord, Deathlord, Battlemage, Warlord |
General
![]() | Athletics -umiejętność odpowiedzialna za pływanie pod wodą, a także za redukcję obrażeń przy upadku z wysokości. Wraz z rozwojem umiejętności zyskujesz nowe możliwości poruszania się. | Wszystkie klasy |
![]() | Bargain -umiejętność targowania się ze sprzedawcami i uzyskiwania lepszych cen za sprzedawane i kupowane przedmioty. | Wszystkie klasy |
Magic
![]() | Arcane magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Celestial magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Nether magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Rune magic -decyduje o sile, powierzchni oraz czasie trwania czarów z tej klasy. | Wszystkie klasy |
![]() | Magic weaponry -umiejętność pozwalająca władać magiczną bronią i wykorzystywać jej magiczne właściwości podczas ataku. Wymaga 1 poziom light weapons. | Mag, Adept, Enchantress, Trickster. |
![]() | Scribe - wpływa na szybkość, z jaką czary szkoły Arcane magic będą przepisywane do Twojej księgi czarów. Wymaga 1 poziom Arcane magic. | Enchantress, War Witch, Battlemage, Sorcerer, Shugenja. |
![]() | Channel - wpływa na szybkość, z jaką gwiezdne krzyształy oraz runiczne kamienie będą odzyskiwać Twoja manę. Wymaga 1 poziom Celestial magic. | Enchantress, Celestial, Paladin, War Witch, Monk. |
Thief
![]() | Inscpect -umiejętność odpowiedniego definiowania zamków oraz pułapek, zanim spróbujesz otworzyć zamek bądź rozbroić pułapkę. | Wszystkie klasy |
![]() | Pick Locks -opisuje efektywność otwierania zamkniętych drzwi, skrzyń itp. Wymaga 1 poziomu Inspect. | Wszystkie klasy |
![]() | Disarm trap -umiejętność bezpiecznego rozbrajania pułapek. Wymaga 1 poziom Inspect. | Wszystkie klasy |
![]() | Sneak -umiejętność dająca ulepszony atak z boku lub z tyłu, redukuje także szanse na to, że wróg zaatakuje właśnie Ciebie, gdy walczysz z sojusznikami. | Rogue, Marauder, Hunter. |
Diabolic
![]() | Inflict wounds -umiejętność zadawania ciężkich ran przeciwnikom, powodując u nich krwawienie. | Deathlord, , Samurai, Warlords |
![]() | Crushing blow -umiejętność ogłuszania i odrzucania przeciwników za pomocą ciężkich lub broni bez ostrza. | Lord, Crusader |
![]() | Critical strike -umiejętność zabijania wrogów jednym uderzeniem. | Hatamoto, Ninja Lord, Shaolei Master |
![]() | Hawkeye -umiejętność zabijania wrogów jedną strzała, wystrzeloną z łuku. | Ranger Lord |
![]() | Ninjutsu -opisująca zdolność postaci do walki za pomocą rąk i nóg. | Budoka, Monk, Shugenja |
![]() | SpellFire -umiejętność podnosząca obrażenia zadawane przez Twoje czary, a także polepszająca penetrację anty-magicznych pól i barier. | Wizard |
![]() | Drainlife -umiejętność, dzięki której możesz wchłaniać punkty witalności od przeciwników, których atakujesz za pomocą magicznych ataków. | War Witch, WarLock, Cabalist |
![]() | Backstab -umiejętność zadawania dodatkowych obrażeń przy ataku przeciwnika od tyłu. Wymaga 3 poziom Sneak. | Hunter, Trickster, Ninjutsu, Budoka. |
![]() | Iron will -umiejętność pozwalająca przyjąć obrażenia zadane przez przeciwnika bez utraty koncentracji na własnym ataku, zwykłym bądź magicznym. | StarGazer, Kenjasai |