Guild of Fighters | Zadania | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Gildie wojowników znajdują się w Fargrove (Town Center) i Arindel (Hall of Weaponry). Pierwsze zadanie dostaniesz w Fargrove.
Fighter Quest
Grunmeir po wpłaceniu 100 sztuk złota zleci Ci dostarczenie Sword of Striking do Hall of Weaponry w Arindel (1) . Udaj się tam i daj miecz znajdującemu się tam Sir nil-Galandowi. W nagrodę dostaniesz jeden z heraldry do wyboru, a także klasę- Fighter. |
Knight Quest
Wymagana klasa: Fighter. Dostaniesz zlecenie pokonania czarnego rycerza Sir Tyran Bruvane'a, który znajduje się na Bolen Fields (2) . Nie jest on zbyt silny, wieksze problemy na pewno sprawi Ci Troll, którego możesz spotkać na tych terenach. Po zabiciu rycerza uzyskasz klasę Knight. |
Marauder Quest
Wymagana klasa: Fighter. Przedstawiciele gildii poproszą Cię o zabicie Guine Barbone, napadającego na podróżnych pomiędzy Fargrove a Arindale. Odnajdziesz go w (3) . Wygląda on i walczy jak zwykły żołnierz, posiada jedynie większą witalność. Pozbądź się go i wróć do gildii, a zyskasz klasę Marauder. |
Guild of Fighters Quest
Gildia wojowników zleci Ci uratowanie rycerza Sir Falena z rąk łowcy niewolników Minas Tawa. Odnajdziesz ich w Forbidden Lands (4) . Twój przeciwnik walczy za pomocą dwóch mieczy, którymi zadaje małe obrażenia. Pozbądź się go i porozmawiaj z uratowanym rycerzem. Dostaniesz od niego dość słaby miecz. Gdy tylko wrócisz do Gildii zyskasz heraldry. |
Lord Quest
Wymagana klasa: Knight. Zadanie polega na pokonaniu generała Crullia w Vale of Ruin (5) . Jest on otoczony żołnierzami Barrowgrima i podobnie jak oni jest bardzo słaby. Gdy wrócisz do gildii zyskasz klasę Lorda oraz heraldry The Defender. |
Deathlord Quest
Wymagana klasa: Marauder. Twoim celem jest General Trajek w Vale of Ruin (6) . Jest on zwykłym, dość słabym wojownikiem, posługującym się mieczem. Gdy go zabijesz i wrócisz do gildii uzyskasz klasę Deathlord, a także heraldry The Conquerer. |