Poziom 2 | Temple of Draedoth | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Poziom 2
Ten poziom przypomina końcowy obszar Dungeon of the Moors. Tutaj jednak będziesz zmuszony skakać po ruinach. Jeśli spadniesz na dół są tylko dwa miejsca (2) , dzięki którym możesz wrócić na górę. Na tym obszarze przede wszystkim będziesz ponownie atakowany przez Klakydry i Succubus oraz Fire Gazer. Nic strasznego, ale ich zaklęcia mogą zepchnąć Cię na dół. Dlatego poruszaj się ostrożnie, gdy jesteś atakowany.
Rozpoczniesz w punkcie (1) na niebieskim okręgu, nie możesz z niego skorzystać i wrócić się na poprzedni poziom. Najpierw drogą pokazaną na mapie poruszaj się do punktu (3) , jest tutaj skrzynia [7], a w niej Demon Stone (105) , który przyda Ci się później. Następnie przejdź od zachodu w pobliże (4) . Jest tam most, który zawali się, gdy na niego wejdziesz, ale nie musisz się tam udawać, jeśli nie idziesz od wschodu. Zanim ruszysz na północ, przeszukaj skrzynię [7] na zachodzie. Przejdź na północ, a następnie na zachód, znajdziesz skrzynie [7], a w niej drugi Demon Stone. Gdy udasz się na wschód zawali się przejście (6) . Skocz na północ i podążaj na zachód uważając na kolejne walące się przejście w (7) . W zachodnim pomieszczeniu (8) jest skrzynia [7] z trzecim Demon Stone. Zanim udasz się na most (9) przejdź najpierw na wschód do (8) . Przeszukaj skrzynię [7], a znajdziesz czwarty Demon Stone. Przebiegnij szybko most (9) , który się zawali. Teraz musisz zmierzyć się z Balrothem (106) (10) . Jest on podobny do Voraatusa, ale znacznie od niego słabszy. Z dystansu będzie atakował kulami ognia (uważaj, aby nie zepchały Cię one z mostu). Natomiast z bliska będzie atakował toporem, którym zadaje bardzo niskie obrażenia. Przeszukaj jego zwłoki, a odnajdziesz Key of Fire. Przejdź do krat (11) i otwórz znajdujący się przy nich Skull Lock za pomocą nowo zdobytego klucza, a następnie przejdź korytarzem na wschód.
Znajdziesz się w korytarzu (12) . Przejdź na północ, a w centrum sali (13) ujrzysz Khada (107) . Jest on Twoim głównym przeciwnikiem w świątyni, lecz jest zadziwiająco słaby. Na dystans dysponuje tylko ognistymi kulami, w zwarciu także atakuje ogniem. Zadaje małe obrażenia i ma dość mało wytrzymałości. Jeśli zepchniesz go z areny, pojawi się on na niej ponownie, w innym miejscu. Po zabiciu go, zabierz z jego zwłok Demon Stone. W rogach tego pomieszczenia znajdują się cztery windy (14) na początku stoją na nich Kalkydry. Twoje zadanie to wjechać każdą windą na górę i użyć Demon Stone na znajdujących się na ścianie Claw of Khad.
Gdy zużyjesz cztery Demon Stone, ze środka będziesz mógł zabrać jeden z reliktów Shield of Retribution (108) , odblokują się także kraty w punkcie (15) . Zanim udasz się na ich drugą stronę, warto przeszukać pomieszczenia na zachód i wschód. Jest tam sześć skrzyń [7,7,7,8,8,9]. W komnacie na wschodzie dodatkowo tworzą się kolejne succubus. Opuść ten obszar korytarzem w (15) i dojdź do komnaty (16) . Po bokach są dwie skrzynie [8,8]. Natomiast na północnej ścianie Claw of Khad. Użyj na nim ostatniego Demon Stone. Dzięki temu będziesz mógł stanąć na niebieskim okręgu w środku pomieszczenia (109) i przenieść się na pierwszy poziom. Kieruj się teraz ku wyjściu ze świątyni. Jeśli nie potrzebujesz Shield of Retribution warto zanieść ją do Chamber of Spirits w Talendorze. Gdy położysz ją na jednym z piedestałów zyskasz 3 punkty do każdego atrybutu oraz odrobinę punktów doświadczenia.