Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Gildie złodziei znajdziesz w Fargrove (Slums) oraz w Skuldoon (Vartugg's Fortress). Pierwsze zadanie dostaniesz tylko w Fargrove.
Guild Quest
Zadanie, które umożliwi Ci dołączenie do gildii polega na odnalezieniu Treasure Map w Custard Mansion (1) , do którego dostaniesz klucz. Udaj się tam (Slums District). Znajdziesz się w punkcie (1) . Wejdź po schodach (2) , a następnie udaj się do (3) . Przeskocz teraz na drugą stronę i odnajdź w komnacie (4) Cellar Key. Zawróć się na dolnym poziom i idź teraz do (5) . Otwórz kraty na południe i podążaj do komnaty (6) . Otwórz skrzynię, a ujrzysz Urcula's Head i zostaniesz zaatakowany przez stwora bez głowy. Gdy je pokonasz zjawi się Esmerelda (zwykła zjawa). Ją także pokonaj i z pobojowiska zabierz Treasure Map. Ostatecznie wróć się do Gildii z odzyskana mapą. |
Rogue Quest
Po wpłaceniu 500 sztuk złota musisz zanieść mapę zdobytą w poprzednim zadaniu do Mandruffa przebywającego w twierdzy Vartugga w Skuldoon (2) . Zrób to, a zyskasz heraldry oraz klasę Rogue. |
Hunter Quest
Wymagana klasa: Rogue. Twoja misja polega na udaniu się na Northern Steppes (3) oraz uśmierceniu szalonej bestii zwanej Brimgulden i przyniesie jej rogu.. Walczy i wygląda jak Barloth. Pokonaj go i wróć do gildii (nie zostawia on rogu, jednak zadanie i tak zostanie Ci zaliczone), a uzyskasz klasę Hunter. |
Trickster Quest
Wymagana klasa: Rogue. Musisz udać się do Tomb of Soul (4) , powiedzieć The Watcher, aby przyzwał Agulę i pokonać Demona. Nie jesteś w stanie skrzywdzić Demona w zwykły sposób. Jedynym sposobem na zadawanie mu obrażeń jest przyzywanie stworów za pomocą Nether Magic. Gdy już Twoi pomocnicy poradzą sobie z wrogiem, wróć się do gildii, a zyskasz klasę Trickster. |
Guild Quest
Zadanie, które umożliwi Ci dalszy rozwój w gildii, polega na kradzieży obrazu 'The Hanging of the Brae Witches' z kryjówki Sleth Silverbane (5*) . W punkcie (5) odnajdziesz samego Sletha Silverbane, który zostawi Ci klucz, gdy tylko go zabijesz. Wróć się z obrazem do gildii, a zyskasz heraldry. |
Cabalist Quest
Wymagana klasa: Trickster. Tym razem Twoim celem jest mag Daedelus Thule przebywający w Vale of Ruin (6) . Nie wyróżnia się on niczym szczególnym. Zabij go, a zyskasz klasę Cabalist oraz heraldry The Jester. |
Ranger Lord Quest
Wymagana klasa: Hunter. Dostaniesz misję zabójstwa Javetta the Slayer w Vale of Ruin (6) . Twój przeciwnik wygląda i dysponuje umiejętnościami takimi jak Demonic Bladewitch. Zabij ją i wróć się do gildii, a zyskasz klasę Ranger Lord oraz heraldry The Hunter. |