Guild of Mages | Zadania | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Gildia Magów znajduje się w Fargrove (Town Center) i tam też dostaniesz pierwsze zadanie. Następne możesz już uzyskiwać od wiedźmy na Devil's Marsh.
Mage Quest
Zadanie, dzięki któremu przyłączysz się do gildii, polega na dostarczeniu Staff of Scorching do Rianny the Wiccan mieszkającej na Devil's Marsh (1) . W nagrodę uzyskasz jeden z heraldry do wyboru. |
Battlemage Quest
Wymagana klasa: Mage. Twoim celem w tej misji jest Krugas (2) . Walczy on przy pomocy zaklęć ognia, a także przyzywa szkielety. Są one bardzo słabe, więc szybko skup swoją uwagę na magu i zabij go. Po powrocie do gildii zostaniesz nagrodzony klasą Battlemage. |
Sorcerer Quest
Wymagana klasa: Mage. Aby zdobyć tę klasę musisz udać się na północ od Lost Lake (3) i pokonać Mordelusa. Atakuje on standardowymi i słabymi zaklęciami oraz przyzywa szkielety. Pozbądź się go, a zyskasz klasę Sorcerer. |
Guild of Mages Quest
Zadanie, które umożliwi Ci dalszy rozwój w gildii polega na udzieleniu pomocy Szamanowi Feros Duul w Skuldoon (4) . Gdy z nim porozmawiasz, poprosi Cię o to, abyś odnalazł Laeroka Maa oraz przyniósł mu Idol of Laerok Maa. Udaj się do punktu (4*) i zabij maga, przyzywającego słabe szkielety. Zabierz Idol of Death z jego zwłok, a następnie powróć do szamana. Dostaniesz od niego zaklęcie Summon Fiend oraz heraldry w gildii. |
WarLock Quest
Wymagana klasa: Battlemage. Zadanie polega na zmierzeniu się z WarLockiem Glavenmaurem w Vale of Ruin (5) . W jego otoczeniu z pewnością znajdziesz sporą ilość słabych Barrowgrim's Soldiers. Twój główny przeciwnik atakuje standardowymi czarami i nie wyróżnia się niczym szczególnym. Zabij go, a uzyskasz klasę WarLock oraz heraldry The Raven. |
Wizard
Wymagana klasa: Sorcerer. Twoim celem jest mag Ravensol przybywający w Vale of Ruin (6) . Dysponuje on standardowym wachlarzem zaklęć. Pozbądź się go i wróć do gildii. Uzyskasz klasę Wizard oraz heraldry The Wizard. |