Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sanctum of Irynthabl, poziom dolny | Black Swamp | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Sanctum of Irynthabl: poziom dolny

1 - Sanctum of Irynthabl, poziom dolny | Black Swamp | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
Znajdziesz się w punkcie (1) - Sanctum of Irynthabl, poziom dolny | Black Swamp | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Znajdziesz się w punkcie (1) . Podążaj korytarzami w stronę punktu (2) , gdy dojdziesz do dużej sali, na jej środku ujrzysz dyskutujących Lorda Barrowgrima oraz Ikrella the Witch, a także Ellowyn, która jest więziona w Ward of Confinement (149) . Lord oznajmi, że idzie dołączyć do Volgara, po czym zniknie. Ciebie natomiast czeka walka z wiedźmą. Zadaje ona zaklęciami małe obrażenia, lecz potrafi unieruchamiać, wypuszczając duszący dym. Przyzywa ona także słabe potwory (w sali spotkasz Trolla - jednak jest on zbyt wolny, abyś mógł się nim przejmować w trakcie tej walki). Jeśli wiedźma sprawia Ci problemy, biegaj dookoła komnaty, utrzymując się na dystans. Wówczas to ona będzie za Tobą ganiać, dzięki czemu bezpiecznie możesz atakować.

2 - Sanctum of Irynthabl, poziom dolny | Black Swamp | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
3 - Sanctum of Irynthabl, poziom dolny | Black Swamp | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Gdy zadasz jej wystarczającą ilość obrażeń wiedźma będzie znikać i pojawiać się ze zregenerowaną żywotnością. Dlatego też z czterech północnych tuneli musisz pozyskać Soul Sphere (150) , które musisz wrzucić do ognia (są one bronione przez Demon Gazer- nie musisz ich zabijać, gdyż ze względu na swoje rozmiary nie są w stanie opuścić tuneli). Możesz teraz ostatecznie zabić wiedźmę, z jej zwłok zabierz piąty Soul Sphere i także umieść go w płomieniach, a uwolnisz córkę Davenmora. Opowie Ci ona o historii jej ucieczki z zamku, a także o pułapce, którą Valdane przygotowywał na Barrowgrima. Wyrazi ona żal, że fortel, z jej powodu, spełzł na niczym. Dowiesz się, że zaręczyła się z Barrowgrimem, aby uratować Valdane'a. Na końcu powie Ci, że musisz ostrzec jej ojca w Fargrove. Powiedz jej jeszcze "It's the day of Days", a wręczy Ci Ring of Protection. W tym momencie na scenę wkroczy Emmindor (151) . Odeśle on Ellowyn do Fargrove, a Ciebie przeniesie do Talendoru, abyś powstrzymał Lorda Barrowgrima przed dotarciem do Chamber of Spirits.