Zadania główne (4) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Przebudzenie (część 2)
Zleceniodawca: Seneszal Varel [Twierdza Czuwania - Sala tronowa]
Po wykonaniu trzech głównych zadań: Ostatnia z Legionu, Cienie Czarnych Mokradeł i Słuszna droga porozmawiaj z Varelem [Twierdza Czuwania - Sala tronowa] . Podczas rozmowy przybiegnie wieśniaczka z informacją, że [Amarant] jest atakowany przez armię pomiotów. Z akcją ratunkową zostaniesz wysłany Ty oraz trzech wybranych przez Ciebie towarzyszy.
Po dotarciu do [Amarant] stoczysz walkę z pomiotami , a po niej skontaktuje się z Tobą konstabl Aiden . Powie Ci, że sytuacja w mieście jest fatalna, a w międzyczasie dojdzie do was posłaniec - pomiot , z wiadomością od Architekta . Mówi on, że Twierdza Czuwania jest również atakowana i, że Architekt chce, abyście się tam udali i obronili ją przed siłami Matki . Musisz teraz podjąć bardzo ważną decyzję: wracasz do twierdzy i palisz Amarant , czy zostajesz, aby ocalić Amarant kosztem Twierdzy Czuwania .
Oblężenie Twierdzy Czuwania
Zleceniodawca: To zadanie to konsekwencja wyboru z zadania Przebudzenie (część 2)
Po spaleniu [Amarant] przybędziesz do [Twierdza Czuwania] . Zostanie Ci przedstawiona aktualna sytuacja, która wynika z wcześniej wykonanych przez Ciebie zadań:
1. Wytrzymałość murów Twierdzy zależy od tego czy wykonałeś zadania Koszt prowadzenia interesu i Budowle przetrwają.
2. Uzbrojenie Twoich żołnierzy zależy od tego czy wykonałeś zadanie Elementarne wymagania.
3. Możliwość strzelania z katapulty uzyskasz po wykonaniu zadania Bomby rzucone!
Po skończonej rozmowie rozpocznie się oblężenie. Oprócz swoich standardowych umiejętności możesz podczas niego skorzystać z:
1. Pomocniczych oddziałów : rycerzy, łuczników i piechoty
2. Łucznika - kliknij na ikonę tarczy, a następnie wybierz cel, do którego Twój snajper ma strzelić. Cały czas korzystaj z tej umiejętności, ponieważ zadaje duże obrażenia, a słabsze jednostki zabija od razu.
3. Katapulty - kliknij na ikonę katapulty, a następnie wybierz obszar, na który mają polecieć materiały wybuchowe. Niezwykle skuteczne przeciwko grupom przeciwników.
Samo oblężenie podzielone jest na kilka etapów:
1. Głowna brama
2. Wschodni mur
3. Wejściowe wrota
4. Medyk
5. Opancerzony ogr alfa
6. Herold
Etap 1: Broń wrót twierdzy
Udaj się do bramy głównej i broń ją przed armią pomiotów .
Etap 2: Broń wschodniego muru twierdzy
Wschodni mur atakowany jest przez Dzieci różnego typu.
Etap 3: Ponownie broń wrót
Drugi raz pomóż w obronie bramy głównej . Kiedy tam dotrzesz zobaczysz filmik, na którym szarżujący ogr śmiertelnie rani Varela . Zabij ogry i resztę pomiotów , a następnie przeprowadź ostatnią rozmowę z Varelem .
Etap 4: Porozmawiaj z medykiem
Obok Ciebie pojawi się medyk . Jeżeli chcesz kupić jakieś mikstury lecznicze to szybko z nim porozmawiaj. Gdy będziesz zbyt długo zwlekał medyk ucieknie przed kolejną falą pomiotów .
Etap 5: Wznowienie walki
Dalej broń głównej bramy .
Etap 6: Zniszcz wyznawców próbujących dostać się do twierdzy
Pobiegnij pod wejściowe wrota i rozpraw się z wyznawcami heretykami .
Etap 7: Zabij opancerzonego ogra
Podczas walki, do twierdzy wbiegnie nagle opancerzony ogr alfa . Skup na nim wszystkie siły, ale bądź ostrożny bo to bardzo niebezpieczne stworzenie.
Etap 8: Zabij Herolda
Ostatni etap obrony twierdzy. Tuż przy bramie głównej pojawił sie wyznawca zwany Heroldem . Jest silny, ale walczy w pojedynkę, dlatego powinieneś spokojnie go pokonać.
Po śmierci Herolda poprowadzisz jeszcze krótką rozmowę między znajomymi, z której dowiesz się, gdzie leży siedziba Matki. Jeżeli chcesz możesz jeszcze zrobić zakupy w [Twierdza Czuwania - Sala tronowa] . Kiedy będziesz gotowy, rusz na ostateczną walkę.