Talenty i czary (1) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Talenty i czary
Wojownik
Drugi Oddech Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 0 Ponowne użycie: 120 s Wymagania: Poziom 20, Siła 34 Działanie: Prawie całkowite odnowienie wytrzymałości. | |
Dola Sługi Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 85 Ponowne użycie: 45 s Wymagania: Poziom 22, Siła 41 Działanie: Atak na najsłabszego przeciwnika. Trafienie wroga normalnego lub niższego poziomu, zabija automatycznie. Elitarny wróg otrzymuje podwójne trafienie krytyczne. Boss otrzymuje zwyczajne trafienie krytyczne. | |
Ciężka Zniewaga Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 113 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 25, Siła 45 Działanie: Pobliscy wrogowie porzucają swe aktualne ofiary i atakują wojownika. | |
Masakra Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 142 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Poziom 27, Siła 54 Działanie: Atak zabijający pobliskich wrogów niższego poziomu, trafiający krytycznie wrogów elitarnych i zadający normalne obrażenia bossom. |
Łotrzyk
Cios w Serce Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 108 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 20, Zręczność 36 Działanie: Precyzyjny cios, który zabija na miejscu cel na poziomie elitarnym lub niższym, o ile jego żywotność jest wystarczająco niska. Jeżeli atak nie uśmierci celu, zadaje mu zamiast tego trafienie krytyczne. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie