Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Dwie bronie
Podwójny Cios Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 71 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Poziom 20, Zręczność 34, Wyszkolenie Bojowe Działanie: Dwa ciosy zadające trafienia krytyczne. | |
Czuły Punkt Bierna Wymagania: Zręczność 40, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe Działanie: Premia do szansy na trafienie krytyczne i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Ulepsza Podwójny Cios - dodatkowe obrażenia od utraty krwi. | |
Poniżej Pasa Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 71 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Zręczność 46, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Atak zmniejszający prędkość ataku i poruszania się otaczających wojownika wrogów. Jeżeli przeciwnik krwawi po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię. | |
Nieustanny Grad Ciosów Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 0 Zmęczenie: 0 % Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Zręczność 50, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Postać wyznacza przeciwnika do zabicia i atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, lub dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeśli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia. |
Łucznictwo
Celność Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 60 Zmęczenie: 0 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 20, Zręczność 34, Wyszkolenie Bojowe Działanie: Dodaje premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne (premie zależą od zręczności łucznika). | |
Spowolnienie Czasu Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 40 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Zręczność 38, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe Działanie: Redukuje szybkość ruchu pobliskich przeciwników (za wyjątkiem elitarnych lub silniejszych). | |
Strzał Rozpryskowy Włączana Zasięg: Bardzo daleki Koszt użycia: 85 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Zręczność 44, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Specjalna strzała zadająca celowi potrójne trafienie krytyczne, a stojącym obok wrogom połowę tych obrażeń. Może ranić sojuszników. | |
Deszcz Strzał Włączana Zasięg: Średni Koszt użycia: 113 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Zręczność 52, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Łucznik wypuszcza wiele strzał na dany obszar. Może ranić sojuszników. |
Broń i tarcza
Moloch Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 60 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 20, Siła 26, Wyszkolenie Bojowe Działanie: W tym trybie postać powala wrogów stojących jej na drodze. | |
Skorupa Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 57 Ponowne użycie: 60 s Wymagania: Siła 32, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe Działanie: Wszelkie obrażenia są przez pewien czas zredukowane (zależy od kondycji wojownika). | |
Aura Bezczelności Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 100 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Siła 36, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Postawa nieustannie prowokująca przeciwników. | |
Pawęż Wieków Bierna Wymagania: Siła 40, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Ulepsza zdolność Skorupa - przez pewien czas postać staje się całkowicie niewrażliwa na obrażenia. |
Broń dwuręczna
Zamaszysty Atak Włączana Zasięg: Krótki Koszt użycia: 42 Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Poziom 20, Siła 30, Wyszkolenie Bojowe Działanie: Potężny cios wycinający trójkąt wśród wrogów, zadając pierwszemu celowi trafienie krytyczne, a reszcie przeciwników normalne obrażenia. Trafieni przeciwnicy padają na ziemię (o ile nie przejdą testu na odporność fizyczną). | |
Dwuręczny Wstrząs Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 40 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 10 s Wymagania: Siła 38, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe Działanie: W tym trybie każdy cios tworzy wstrząsy raniące innych przeciwników w pobliżu celu. | |
Natarcie Włączana Zasięg: Postać Koszt użycia: 71 Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Siła 44, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Postać czyni kilka kroków naprzód, zadając zamaszyste ciosy rażące wielu wrogów naraz. | |
Niszczycielski Wir Podtrzymywana Zasięg: Postać Podtrzymanie: 0 Zmęczenie: 10 % Ponowne użycie: 30 s Wymagania: Siła 50, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe Działanie: Postać nieustannie wiruje, atakując otaczających ją wrogów. |