M4.2 Kal'Hirol - Dzielnica kupców | Mapy | Atlas świata poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2017
M4.2 Kal'Hirol - Dzielnica kupców
1. Kal'Hirol - Główna sala
2. Sękate Wzgórza
3. Kal'Hirol - Niższe poziomy
4. Płaskorzeźba - 50 PD
5. Zwoje - Obrys runy żywiołów (7,45 $)
6. Sarkofag Hirola - 9 $
7. Uszkodzony topór
8. Zwoje - Obrys patronackiej runy ognia (10 $) , Obrys mistrzowskiej runy ognia (7 $)
9. Wiadro z lyrium - uruchamia rozmowę z Andersem
10. Naprawa ekwipunku
11. Sterta kości - Grawerowane srebrne bransolety (prezent)
12. Duch
13. Dailan - Złamany miecz, Partha (23 $)
14. Kowadło - uruchamia rozmowę z Oghrenem
15. Stefan
16. Sarkofag - Rękawice Obrony Hirola (9,40 $) , Błogosławieństwo Natury (9,50 $) , 8 $
17. Kamień runiczny
18. Dźwignia i drzwi
19. Kufry - Obrys patronackiej runy krzepy (10 $) , Obrys mistrzowskiej runy krzepy (7 $) , 8 $ , Hełm Obrony Hirola (12,77 $) , Szmaragd bez skazy (16 $) , Rzeźbiony zieleniec (prezent), Krasnoludzka zbroja (9 $)
20. Zwoje - Receptura większego wywaru wytrzymałości
Typy przeciwników:
Genlok, hurlok, hurlok alfa, hurlok emisariusz, larwa dziecka, larwa dziecka alfa, młode dziecko, stalowy golem
Ciekawostki:
1. Dwie walczące frakcje pomiotów
Na tym poziomie będziesz kilka razy świadkiem walk między dwoma grupami pomiotów - zwolennikami Architekta oraz zwolennikami Matki . Ci pierwsi atakują siedzibę Matki, prawdopodobnie aby tak jak Ty - zniszczyć matki lęgu .
2. Sarkofag Hirola
W jednym z pomieszczeń znajdziesz sarkofag Hirola (M4.2, 6). Możesz go zbezcześcić i zabrać stamtąd jego sprzęt oraz 9 $ , ale spowoduje to, że w obronie słynnego krasnoluda staną golemy .
3. Zepsuty ekwipunek
Zbierz jeszcze dwa zepsute przedmioty (resztę znajdziesz w poprzednich lokacjach): uszkodzony topór (M4.2, 7) oraz złamany miecz (M4.2, 13) i idź do punktu naprawy ekwipunku (M4.2, 10). Kliknij na niego, a następnie zabierz stamtąd naprawioną broń i pancerze .
Przekształcenia:
1. Uszkodzony topór - Zgon Dziedzica
2. Złamany miecz - Kallak
3. Potrzaskany młot - Valos Atredum
4. Starożytne buty - Nagolenniki Obrony Hirola
5. Pęknięty napierśnik - Napierśnik Obrony Hirola
4. Stefan
Stefan (M4.2, 15) to mężczyzna uwięziony w wiszącej klatce. W te tereny trafił po to, aby szukać cennych, pozostawionych przez krasnoludy przedmiotów. Możesz okazać mu łaskę i wypuścić go. Możesz także zostawić go na pastwę losu w klatce, a nawet zabić kopniakiem godnym Leonidasa z filmu "300".
Przed wybraniem jednej z tych opcji możesz również powiedzieć, aby Stefan dał Ci coś w zamian. Otrzymasz w ten sposób Mistrzowską runę ognia . Jeżeli wypuścisz Stefana , spotkasz go później w mieście [Amarant] .
5. Sarkofag
Aby otworzyć sarkofag (M4.2, 16) należy rozwiązać zagadkę. W sali znajdują się kamienie runiczne oraz kamienne bloki z narysowanymi znakami.
Przyjrzyj się wybranemu znakowi narysowanemu na kamieniu runicznym , po czym kliknij go. Znak zapali się, a Ty musisz poszukać kamiennego bloku z takim samym znakiem i kliknąć znajdujący się przy nim kamień runiczny . W taki sposób postępuj ze wszystkimi kamieniami .