Twierdza Czuwania (2) | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Ciągłość handlu
Zleceniodawca: Pani Woolsey [Twierdza Czuwania - Sala tronowa]
Nagroda: 60 $
Po pewnym czasie będziesz mógł poruszyć z panią Woolsey kwestię zaopatrzenia żołnierzy. Woolsey poprosi Cię, abyś postarał się przekonać napotkanych kupców do przybycia na handel do twierdzy. Podczas podróży spotkasz dójkę handlarzy:
1. Lillith - znajdziesz ją w [Opuszczone gospodarstwo] , podczas jednej z wędrówek po mapie świata.
1. Mapa świata
2. Bandyci
3. Handlarka Lillith
Zabij atakujących ją bandytów , aby otrzymać od niej nagrodę - 15 $ . Od tej pory Lillith będziesz mógł spotkać w [Twierdza Czuwania] .
2. Armaas (M6, 10) - znajdziesz go podczas wykonywania zadania głównego Słuszna droga. Swoje towary sprzedaje w [Kopalnia srebrytu] . Porozmawiaj z nim i przekonaj go, żeby przybył do [Twierdza Czuwania] i tam rozpoczął handel.
Po przekonaniu wyżej wymienionej dwójki kupców do handlowanie w twierdzy, porozmawiaj z Woolsey i odbierz od niej nagrodę.
Elementarne wymagania
Zleceniodawca: Herren [Twierdza Czuwania]
Porozmawiaj z Herrenem o zbrojach dla żołnierzy. Poprosi Cię o odnalezienie złóż metali , które mogłyby znacznie polepszyć jakość pancerzy. Znajdziesz trzy takie złoża :
1. Ruda veridium - w [Twierdza Czuwania - Podziemia] (M2.1, 5) (podczas wykonywania zadania Coś z podziemi tu przychodzi)
2. Ruda żelaza - w [Kal'Hirol - Dzielnica kupców] (M4.2, 4) (podczas wykonywania głównego zadania Ostatnia z Legionu)
3. Ruda srebrytu - w [Kopalnia srebrytu] (M6, 6) (podczas wykonywania głównego zadania Cienie Czarnych Mokradeł)
Koszt prowadzenia interesu
Zleceniodawca: Voldrik Glavonak [Twierdza Czuwania]
Voldrik (M2, 7) potrzebuje pieniędzy na budowę porządnego, krasnoludzkiego muru. Masz mu dać aż 80 $ .
Budowle przetrwają
Zleceniodawca: Voldrik Glavonak [Twierdza Czuwania]
Voldrik (M2, 7) chce, abyś znalazł dla niego złoże granitu (M5, 7). W tym celu musisz udać się do [Nieprzebyty Las] . Przyjrzyj się tam złożu i wróć do Voldrika , aby mu o tym powiedzieć.
Coś z podziemi tu przychodzi
Zleceniodawca: Sierżant Maverlies [Twierdza Czuwania]
Etap 1: Pierwsze zejście do podziemi
Powiedz Sierżant Maverlies (M2, 6), że chcesz dostać się do [Twierdza Czuwania - Podziemia] (M2, 4) i poszukać tam pomiotów . Sierżant zaprowadzi Cię na dół, a Ty będziesz musiał dostać się do północnej części podziemi. Po drodze stoczysz kilka walka z podmiotami oraz ghulami , aż w końcu dotrzesz do rumowiska (M2.1, 6) blokującego dalszą drogę. Uruchomi to filmik, w którym zjawi się Sierżant Maverlies oraz Voldrik . Pomyślą chwilę nad tym jak usunąć stertę kamieni i poproszą, abyś przyszedł jak robota zostanie wykonana.
Możesz się teraz zająć innymi zadaniami i wrócić tu później. Dopiero po pewnym czasie będziesz miał możliwość porozmawiania z Sierżant Maverlies i ponownego zejścia w podziemia .
Etap 2: Drugie zejście do podziemi
Porozmawiaj z Sierżant Maverlies (M2, 6). Powie Ci, że oczyścili już przejście i zaprowadzi Cię na dół do [Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki] . Musisz teraz dotrzeć do wielkiej zapory (M2.2, 11) i zabić po drodze wszystkie grasujące po korytarzach pomioty . Pod zaporą czeka Cię trudna walka z dowódcą ogrów .
Zabij go oraz resztę pomiotów , a zjawią się Voldrik i Sierżant Maverlies . Daj chwilę Voldrikowi na naprawę mechanizmu, a ścieżki zostaną zablokowane, chroniąc Twierdzę Czuwania od pomiotów mogących zaatakować z podziemi . Porozmawiaj jeszcze z Sierżant Maverlies i powiedz jej, że chcesz wrócić do Twierdzy .
Uratuj Adrię
Zleceniodawca: Mabari [Twierdza Czuwania - Podziemia]
Podczas wykonywania zadania Coś z podziemi tu przychodzi napotkasz rannego mabari (M2.1, 3). Przyjrzyj mu się i zabierz zwój z jego obroży. Jeżeli masz rozwiniętą umiejętność Sztuka Przetrwania możesz spróbować przedtem uspokoić psa (żadnej nagrody za to niestety nie ma). Zwój wspomina o Adrii (M2.1, 4), która znajduje się w dalszej części podziemi i prosi o pomoc. W trakcie tego questa warto mieć w drużynie Nathaniela , który znał Adrię w przeszłości i emocjonalnie podejdzie do jej ratowania.
Adrię znajdziesz w jednym z korytarzy, ale, okaże się, że została już zamieniona w ghula i będziesz musiał stoczyć z nią pojedynek.