Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tablica kantora | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Tablica kantora

Z żyjącego drewna

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant]

Nagroda: 15 $

W [Nieprzebyty Las] odszukaj Prastarych sylwanów (M5, 10). Znajdują się w różnych miejscach, więc będziesz musiał zwiedzić praktycznie całą lokację. Po zabiciu sylwanów pamiętaj o zabraniu z ich szczątek drewna . Kiedy zbierzesz już 5 sztuk, wróć do [Amarant] i idź do kantorki (M10, TK) odebrać nagrodę.

Uciskanie słabszych

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant]

Poza murami miasta znajdują się 4 grupy zbirów . Zabij ich, aby ukończyć zadanie.

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant] - Tablica kantora | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Poza kontrolą

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant]

Nagroda: 20 $

Idź porozmawiać z Panią Rylien (M10.2, 2), która znajduje się w [Amarant - Świątynia Naszej Pani Odkupicielki] . Poprosi Cię ona o odnalezienie i zabicie 3 magów apostatów . Znajdziesz ich spacerując po mieście. Każdego spotkasz osobno. Będzie się dziwnie zachowywał, mówił coś do siebie, a kiedy za nim pójdziesz i spróbujesz porozmawiać - zaatakuje Cię.

1 - oznacza magów apostatów, 2 - to ich mistrz, który pojawi się po śmierci magów. - Tablica kantora | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
1 - oznacza magów apostatów, 2 - to ich mistrz, który pojawi się po śmierci magów.

Po zabiciu 3 apostatów musisz zabić jeszcze ich mistrza . Również teraz pochodź trochę po zaułkach miasta, aby go odnaleźć. Jest to znacznie trudniejszy przeciwnik niż zabici już apostaci , ale w pojedynkę i tak nie może za wiele zdziałać. Po jego śmierci wróć pod tablicę kantora (M10, TK) i porozmawiaj z kantorką . Za wykonane zadanie wręczy Ci ona pokaźną sumę pieniędzy .

Dar zestawów do leczenia ran

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant]

Oddaj kantorce (M10, TK) 5 zestawów do leczenia ran .

Dar okładów

Zleceniodawca: Tablica kantora [Amarant]

Oddaj kantorce (M10, TK) 5 mocnych okładów leczniczych .