Amarant | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Amarant
Przemytniczy kanał
Zleceniodawca: Podejrzana postać [Amarant]
Nagroda: 45 $
Na początku musisz wiedzieć, że jeżeli zaczniesz wykonywać to zadanie, zadanie Prawo i porządek stanie się niedostępne.
Będąc w [Amarant] zauważysz podejrzaną postać (M10, 18). Podejdź do niej i wysłuchaj jego monologu. Po chwili mężczyzna pobiegnie, a Ty idź za nim, a następnie rozpocznij z nim rozmowę. Przemytnik chce, abyś przekonał barmana do otwarcia tajnego przejścia do kryjówki przemytników (M10.1, 5), które znajduje się w karczmie . Idź do [Amarant - Pod Koroną i Lwem] (M10, 2) i porozmawiaj tam z barmanem (M10.1, 2).
Spróbuj przekonać go za pomocą Perswazji do otwarcia przejścia. Jeżeli to nie poskutkuje, będziesz musiał zapłacić mu 1 $ . Wróć teraz do podejrzanej postaci i powiedz jej o swoim sukcesie. Otrzymasz w nagrodę 10 $ i dostaniesz kolejne zadanie.
Tym razem masz zejść do [Kryjówka Przemytników] (M10, 7) i pozbyć się atakujących kryjówkę złodziei . Kiedy ich zabijesz zjawi się przywódca przemytników . Wręczy Ci 15 $ i poprosi o ostatnią przysługę. Twoim celem jest teraz Porucznik . Masz go zabić, ale przedtem musisz zdobyć klucze do warowni .
Na początku zabij Sierżanta i zabierz mu klucz do warowni. | W warowni zaatakuj Porucznika i zabierz mu klucz do celi. |
Wejdź na blanki (M10, 6) schodami na lewo od konstabla Aidana i rozpraw się ze strażnikami oraz Sierżantem . Przy ciele Sierżanta znajdziesz klucz. Idź teraz do warowni . Powiedz Porucznikowi , że nadszedł jego czas i wdaj się w walkę z nim oraz kilkoma strażnikami . Kiedy z nimi skończysz, możesz jeszcze zabrać klucze do celi z ciała Porucznika i otworzyć nimi klatkę znajdującą się z tyłu warowni . Uwolnisz w ten sposób łucznika , który zechce dołączyć do Twoich żołnierzy w Twierdzy . Idź jeszcze do przywódcy przemytników po nagrodę, którą jest 20 $ .
Prawo i porządek
Zleceniodawca: Konstabl Aidan [Amarant]
Nagroda: 10 $
Na początku musisz wiedzieć, że jeżeli zaczniesz wykonywać to zadanie, zadanie Przemytniczy kanał stanie się niedostępne.
Chcąc przejść przez miejską bramę zostaniesz zatrzymany przez strażnika. Po chwili do rozmowy włączy się konstabl Aidan (M10, 10). Opowie Ci o problemie z przemytnikami . Jeżeli chcesz otrzymać to zadanie - musisz z nim porozmawiać raz jeszcze.
1. Podejrzany typ
2, 3, 4, 5, 6 - kolejne grupy bandytów
7. Konstabl Aidan
8. Podejrzany typ z kluczem
9. Chatka z klapą w środku , prowadzącą do [Kryjówka Przemytników]
Idź teraz na ulicę handlową gdzie przy jednym ze straganów stoi podejrzany typ . Rozpocznij z nim rozmowę, która jednak bardzo szybko się skończy. Podejrzany typ ucieknie, a z bocznej uliczki wyjdą bandyci . Nie musisz się spieszyć z gonieniem przestępcy . Możesz na spokojnie rozprawić się z bandytami , a dopiero później pobiec schodami do góry za uciekinierem . Uważaj jedynie na herszta wynajętych bandytów , który jest magiem i może sprawić trochę problemów.
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie