Zadania główne (1) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Atak na Twierdzę Czuwania
Zleceniodawca: Otrzymasz to zadanie zaraz po rozpoczęciu gry.
Etap 1: Dostań się do wnętrza twierdzy.
Po dotarciu do [Twierdza Czuwania] okazuje się, że została ona zaatakowana przez pomioty . Na początku przebij się przez wrogie oddziały (głównie genloki i hurloki oraz jednego ogra ) do bramy wewnętrznej (M1, 2).
Kiedy do niej dotrzesz - brama wybuchnie, a zaraz potem zostaniesz zaatakowany przez pomioty oraz ich emisariusza . Zabij go jak najszybciej i skieruj się do wejścia prowadzącego do [Twierdza Czuwania - Wnętrze] (M1, 1).
Etap 2: Dostań się do dźwigni.
W środku zostaniesz zaatakowany przez wrzeszczoty . Zabij je, wejdź po schodach na prawo od Ciebie i otwórz znajdujące się tam drzwi. Zobaczysz scenkę z magiem Andersem (M1.1, 3), a następnie chwilę z nim porozmawiasz i mag przyłączy się do Ciebie, o ile nie odrzucisz jego oferty. Skieruj się do kolejnego pomieszczenia. Zabij kilku przeciwników i wyjdź na [Twierdza Czuwania - Blanki] (M1.1, 2).
Blanki bronione są przez pomioty na czele z emisariuszem genloków . W walce z nimi może pomóc Ci znajdująca się w pobliżu balista (M1, 5) . Skieruj do jej obsługi jedną osobę, obróć ją, klikając na podstawę balisty , a następnie rozpocznij strzelanie. Po walce przejdź przez kolejne drzwi prowadzące do [Twierdza Czuwania - Wnętrze twierdzy] (M1, 1).
Etap 3: Przebij się przez korytarze twierdzy na blanki.
Użyj dźwigni (M1.1, 5), która podniesie kraty na dole. Zniszcz barykadę (M1.1, 6) blokującą drzwi i przejdź przez nie, aby zabić nadbiegające pomioty .
Idź teraz do okrągłego pomieszczenia znajdującego się za kratą. Zabij znajdujące się w środku pomioty wraz z ich emisariuszem i rusz dalej. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz Oghrena (M1.1, 7) walczącego z kilkoma napastnikami. Pomóż mu w walce i porozmawiaj z nim. Udaj się teraz w głąb twierdzy, a w korytarzu znajdziesz umierającego Rowlanda (M1.1, 8), znajomego Mhairi . Porozmawiaj z nim, a kiedy umrze opuść korytarz. Kolejne pomieszczenia pełne są pomiotów . Wybij je i wyjdź na zewnątrz przez drzwi (M1.1, 2).
Etap 4: Walka z Uschłym.
Na blankach dojdzie do starcia z mówiącym pomiotem - Uschłym (M1, 6) oraz jego sługami .
Najpierw zabij słabsze pomioty , a dopiero wtedy zajmij się bossem . Warto rzucać na niego Stożek Zimna, który zatrzyma go na chwilę.
Etap 5: Przybycie władcy.
Po walce przybędzie król / królowa (zależnie od dokonanych wyborów w podstawowej części).
W tym momencie będziesz musiał dokonać wyboru dotyczącego Twoich towarzyszy . Jeżeli chcesz ich mieć dalej w drużynie powiedz, że zamierzasz dołączyć ich do Szarej Straży. Następnie przeniesiesz się do [Twierdza Czuwania - Sala tronowa] , gdzie odbędzie się rytuał Dołączenia, w którym zginie Mhairi (nic nie da się na to poradzić).
Przebudzenie (część 1)
Zleceniodawca: Seneszal Varel [Twierdza Czuwania - Sala tronowa]
Po rytuale Dołączenia zostanie Ci zlecone rozwikłanie tajemnicy rozumnych pomiotów . Porozmawiaj z panią Woolsey , seneszalem Varelem oraz z kapitanem Garevelem . Każdy z nich zleci Ci zadanie, które ma pomóc w dowiedzeniu się czegoś więcej o pomiotach .