Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry

Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Faza Kruka | Divinity Dragon Commander poradnik Divinity: Dragon Commander

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Na pokładzie kruka odbywa się część RPG gry - Faza Kruka | Divinity Dragon Commander - Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry
Na pokładzie kruka odbywa się część RPG gry

Faza Kruka swoją nazwę bierze od nazwy statku, w którym się odbywa. Kruk to jednostka dowódcza floty. Znajdziesz na niej wszystkie istotne dla fabuły postacie, z którymi możesz porozmawiać. Będziesz tu podejmował kluczowe decyzje odnośnie politycznej i gospodarczej sytuacji w kraju. Każdy wybór będzie ciągnął za sobą określone konsekwencje, z reguły ulepszając stosunki z jedną stroną, a psując z inną. Kruk podzielony jest na 7 części:

Mostek - Główne centrum dowodzenia. Przejdziesz stąd na widok mapy strategicznej (faza Ryzyka). W przypadku ważnych wydarzeń, znajdziesz tu również związane ze sprawą osoby, które szybko podzielą się najnowszymi informacjami.

Sala tronowa - Tu znajdziesz ambasadorów poszczególnych ras, którzy będą regularnie wysuwać propozycję zmian w prawie. Oczywiście jednomyślność i polityka rzadko idą ze sobą w parze, dlatego poszczególne propozycje będą podobać się jednej rasie, ale niekoniecznie już drugiej. Podejmowanie decyzji to wolny wybór gracza. Każda decyzja przyniesie jakieś skutki pozytywne i/lub negatywne, jednakże generalnie najlepszą strategią będzie dbanie przede wszystkim o te rasy, które stanowią przewagę w kontrolowanych regionach, a już zwłaszcza jeśli są to kraje przyfrontowe. Większa popularność u rasy zamieszkałej w danym regionie bezpośrednio przekłada się na większą liczbę wojsk, jakie będziesz mógł wytoczyć w czasie bitwy.

Komnata królowej - W czasie rozgrywki staniesz przed wyborem jednej z czterech księżniczek poszczególnych ras (wszystkich oprócz Impiej, która wyleciała w powietrze, w czasie nieszczęśliwego wypadku). Po dokonaniu wyboru swoją wybrankę znajdziesz w komnacie. Każda królowa będzie miała swój wątek fabularny, czyli kolejną porcję decyzji do podjęcia oraz kolejną porcję konsekwencji do przełknięcia. Dobór żony również zależy w całości od gracza. Nie ma tu "lepszych i gorszych" wyborów.

Bar - W barze najczęściej znajdziesz swoich generałów, a sporadycznie także ambasadorów. Podzielą się oni swoimi opiniami na temat ostatnich wydarzeń i osób. Będziesz tu podejmował decyzje związane ze swoimi dowódcami.

Pracownia inżynierów - Znajdziesz w niej Grumia, głównego inżyniera armii. Za punkty badań odblokujesz tu możliwość zakupu nowych jednostek oraz opracujesz ulepszenia dla nich.

Komnata królewska - zamieszkiwana przez Maxosa, który będzie nakreślał główną część fabularną gry. Za punkty badań wykupisz u niego nowe umiejętności dla swojego smoka. Później znajdziesz w niej również dostęp do siedziby Corvusa.

Corvus - Corvus to demon żyjący w statku (dosłownie), którego jedynym celem i pragnieniem jest jak największy rozlew krwi. W zamian za drobne podarunki, w postaci np. księżniczki (będziesz potem mógł ożenić się z inną, więc jest to sposób na urozmaicenie fabuły) lub możliwości żywienia się na umysłach mieszkańców, będzie ofiarował graczowi potężne karty, niedostępne w inny sposób. Generalnie jest to wyznacznik, między dobrem, a złem w grze. Dłuższe ufanie Corvusowi prędzej czy później wyjdzie bokiem, gdy nie będzie już możliwości dalszego zatajania tajemniczych zniknięć, ale sporadyczny biznes, szczególnie gdy wróg mocno przyciśnie do ściany zostanie przyjęty przez ogół społeczeństwa bez większej reakcji. Oczywiście karty zdobyte u Corvusa należy trzymać głęboko na dnie sakwy i wyciągać tylko w najbardziej newralgicznych sytuacjach.