Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry

Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Księżniczki | Faza Kruka | Divinity Dragon Commander poradnik Divinity: Dragon Commander

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Księżniczki

Dobór księżniczki poprawi stosunek z jej rasą i otworzy nowy wątek fabularny - Księżniczki | Faza Kruka | Divinity Dragon Commander - Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry
Dobór księżniczki poprawi stosunek z jej rasą i otworzy nowy wątek fabularny

Wraz z postępami kampanii staniesz przed wyborem księżniczki, która zostanie królową imperium. Każda z panien będzie miała swój własny wątek fabularny, z którego tradycyjnie otrzymasz różnego rodzaju prezenty oraz będziesz kształtować stosunki z innymi rasami. Wybór nie ma bezpośredniego przełożenia na grę i stanowi bardziej urozmaicenie fabuły, więc możesz zdecydować się, na kogo tylko chcesz. Każda księżniczka po ślubie sprezentuje także posag charakterystyczny dla siebie (np. krasnoludka da złoto, a jaszczurzyca punkty badań). Co więcej, nie będziesz "skazany" na jedną pannę przez resztę życia. U Corvusa będziesz mógł w zamian za potężne karty oddać życie swojej małżonki, a następnie "wymienić ją na lepszy model" żeniąc się z inną. O ile sumienie pozwala, to warto to zrobić po zakończeniu wątku fabularnego pierwszej wybranki.

Ophelia

Ophelia ma bodaj najciekawszą historię - Księżniczki | Faza Kruka | Divinity Dragon Commander - Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry
Ophelia ma bodaj najciekawszą historię

Ophelia zarażona jest śmiertelną chorobą, która drąży jej ciało. Przerażona nieumarła za wszelką cenę chcą powstrzymać dotyk śmierci i uleczyć chorobę.

Decyzje:

1. Impi konował proponuje lekarstwo, które wyleczy królową. Ophelia chce przetestować specyfik.

a) Przetestuj lekarstwo na nieumarłych -> Karta bitewna - rozpocznij bitwę z liczbą rekrutów: 100. Nieumarli, impy.

b) Przetestuj na orkach -> Karta bitewna - rozpocznij bitwę z liczbą rekrutów:100. Impy, elfy, Jaszczury.

2. Lekarstwo nie podziałało (bez względu na to, którą rasę wybrałeś). Ciała rozpadły się, ale duszę przetrwały. Przy pomocy magii lub technologii można by ulokować je w nowych ciałach.

a) Nie będziemy zabijać niewinnych. Poproś o pomoc impy -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów:100. Impy, krasnoludy, elfy -> 3

b) Umieść duszę w ciałach kilku skazańców, by zobaczyć, co się stanie -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów: 250. Elfy, nieumarli. -> 7

3. Impy opracowały projekt mechanicznego ciała dla Ophelii.

a) Niech zaczynają prace -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów: 100. -> 4

b) Lepszym rozwiązaniem będzie jednak żywa dziewczyna -> Karta - liczba rekrutów: 250. Elfy, nieumali. -> 7

4. Impy są gotowe do rozpoczęcia przemiany.

a) Zabrnęliśmy za daleko, by się wycofać -> karta - liczba rekrutów: 100. Impy, nieumarli -> 5

b) Skoro nie podoba ci się ten pomysł, wycofamy się -> karta - liczba rekrutów: 500. Nieumarli, krasnoludy, impy. -> 6

5. Ophelia została zamieniona w złotego robota, jednak źle się z tym czuje.

a) Czy ty przypadkiem trochę nie dramatyzujesz? -> Karta - liczba rekrutów: 100. Nieumarli. Koniec wątku.

b) Impy mogłoby spróbować dać ci prawdziwe ciało -> 7

6. Pojawi się magik, który zaoferuje zamianę Ophelii w prawdziwą dziewczynę. W zamian żąda złota lub spędzenia nocy z królową.

a) Niech Ophelia odda się magikowi -> Karta - liczba rekrutów: 500, Krasnoludy, nieumarli. Ophelia zamieni się w ludzką dziewczynę. Koniec wątku.

b) Zapłać -> Karta - liczba rekrutów: 500. Tracisz 30 sztuk złota. Krasnoludy, nieumarli. Ophelia zamieni się w ludzką dziewczynę. Koniec wątku.

7. Znaleziono odpowiednią dziewczynę, której ciało może przybrać Ophelia. Ta ma jednak opory przed zabiciem niewinnej dziewki.

a) Przeprowadzić eksperyment -> karta - liczba rekrutów: 500. Nieumarli, jaszczury. -> 8

b) wycofać się -> numer 6

8. Ophelia zostaje człowiekiem. Boi się jednak, że pewnego dnia zestarzeje się i umrze. Demon proponuje jej nieśmiertelność.

a) Pogódź się z losem i podziękuj mu za nowe życie -> nieumarli. Koniec wątku

b) Zgódź się na propozycję demona. -> Ophelia zostanie przemieniona w wampira. Nieumarli, jaszczury. Koniec wątku

Camila

Camila będzie stać na straży sprawiedliwości - Księżniczki | Faza Kruka | Divinity Dragon Commander - Divinity: Dragon Commander - poradnik do gry
Camila będzie stać na straży sprawiedliwości

Camila jest prawnikiem, a większość jej decyzji będzie związana z decyzjami sądowymi.

Decyzje:

1. Krasnolud i jaszczur trzymali się kawałka drewna, by nie utonąć. Krasnolud kopnął jaszczura do wody i teraz jest osądzony o morderstwo.

a) Surowy, lecz sprawiedliwy wyrok -> Losowa karta sabotażu. Jaszczury, krasnoludy. -> 4

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie