Księżniczki | Faza Kruka | Divinity Dragon Commander poradnik Divinity: Dragon Commander
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Księżniczki

Wraz z postępami kampanii staniesz przed wyborem księżniczki, która zostanie królową imperium. Każda z panien będzie miała swój własny wątek fabularny, z którego tradycyjnie otrzymasz różnego rodzaju prezenty oraz będziesz kształtować stosunki z innymi rasami. Wybór nie ma bezpośredniego przełożenia na grę i stanowi bardziej urozmaicenie fabuły, więc możesz zdecydować się, na kogo tylko chcesz. Każda księżniczka po ślubie sprezentuje także posag charakterystyczny dla siebie (np. krasnoludka da złoto, a jaszczurzyca punkty badań). Co więcej, nie będziesz "skazany" na jedną pannę przez resztę życia. U Corvusa będziesz mógł w zamian za potężne karty oddać życie swojej małżonki, a następnie "wymienić ją na lepszy model" żeniąc się z inną. O ile sumienie pozwala, to warto to zrobić po zakończeniu wątku fabularnego pierwszej wybranki.
Ophelia

Ophelia zarażona jest śmiertelną chorobą, która drąży jej ciało. Przerażona nieumarła za wszelką cenę chcą powstrzymać dotyk śmierci i uleczyć chorobę.
Decyzje:
1. Impi konował proponuje lekarstwo, które wyleczy królową. Ophelia chce przetestować specyfik.
a) Przetestuj lekarstwo na nieumarłych -> Karta bitewna - rozpocznij bitwę z liczbą rekrutów: 100. Nieumarli, impy.
b) Przetestuj na orkach -> Karta bitewna - rozpocznij bitwę z liczbą rekrutów:100. Impy, elfy, Jaszczury.
2. Lekarstwo nie podziałało (bez względu na to, którą rasę wybrałeś). Ciała rozpadły się, ale duszę przetrwały. Przy pomocy magii lub technologii można by ulokować je w nowych ciałach.
a) Nie będziemy zabijać niewinnych. Poproś o pomoc impy -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów:100. Impy, krasnoludy, elfy -> 3
b) Umieść duszę w ciałach kilku skazańców, by zobaczyć, co się stanie -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów: 250. Elfy, nieumarli. -> 7
3. Impy opracowały projekt mechanicznego ciała dla Ophelii.
a) Niech zaczynają prace -> Karta bitewna - rozpocznij z liczbą rekrutów: 100. -> 4
b) Lepszym rozwiązaniem będzie jednak żywa dziewczyna -> Karta - liczba rekrutów: 250. Elfy, nieumali. -> 7
4. Impy są gotowe do rozpoczęcia przemiany.
a) Zabrnęliśmy za daleko, by się wycofać -> karta - liczba rekrutów: 100. Impy, nieumarli -> 5
b) Skoro nie podoba ci się ten pomysł, wycofamy się -> karta - liczba rekrutów: 500. Nieumarli, krasnoludy, impy. -> 6
5. Ophelia została zamieniona w złotego robota, jednak źle się z tym czuje.
a) Czy ty przypadkiem trochę nie dramatyzujesz? -> Karta - liczba rekrutów: 100. Nieumarli. Koniec wątku.
b) Impy mogłoby spróbować dać ci prawdziwe ciało -> 7
6. Pojawi się magik, który zaoferuje zamianę Ophelii w prawdziwą dziewczynę. W zamian żąda złota lub spędzenia nocy z królową.
a) Niech Ophelia odda się magikowi -> Karta - liczba rekrutów: 500, Krasnoludy, nieumarli. Ophelia zamieni się w ludzką dziewczynę. Koniec wątku.
b) Zapłać -> Karta - liczba rekrutów: 500. Tracisz 30 sztuk złota. Krasnoludy, nieumarli. Ophelia zamieni się w ludzką dziewczynę. Koniec wątku.
7. Znaleziono odpowiednią dziewczynę, której ciało może przybrać Ophelia. Ta ma jednak opory przed zabiciem niewinnej dziewki.
a) Przeprowadzić eksperyment -> karta - liczba rekrutów: 500. Nieumarli, jaszczury. -> 8
b) wycofać się -> numer 6
8. Ophelia zostaje człowiekiem. Boi się jednak, że pewnego dnia zestarzeje się i umrze. Demon proponuje jej nieśmiertelność.
a) Pogódź się z losem i podziękuj mu za nowe życie -> nieumarli. Koniec wątku
b) Zgódź się na propozycję demona. -> Ophelia zostanie przemieniona w wampira. Nieumarli, jaszczury. Koniec wątku
Camila

Camila jest prawnikiem, a większość jej decyzji będzie związana z decyzjami sądowymi.
Decyzje:
1. Krasnolud i jaszczur trzymali się kawałka drewna, by nie utonąć. Krasnolud kopnął jaszczura do wody i teraz jest osądzony o morderstwo.
a) Surowy, lecz sprawiedliwy wyrok -> Losowa karta sabotażu. Jaszczury, krasnoludy. -> 4
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie