Smocze umiejętności | Faza Smoka | Divinity Dragon Commander poradnik Divinity: Dragon Commander
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Smocze umiejętności
Na początku rozgrywki wybierzesz jednego smoka, którego nie będziesz już mógł zmienić. Istnieją trzy typy, spośród których można wybierać - smok górski, szablowy i zefir. Generalnie są to kolejno - smok ofensywny, zbalansowany i defensywy, jednak w praktyce podczas gry każdego możesz swobodnie wyposażyć w taki sam zestaw czarów. Typ smoka decyduje tylko o zdolnościach startowych. Smoka możesz wyposażyć maksymalnie w 9 zdolności, które wybierasz przed każdą walką, więc nie jesteś stale przywiązany do raz wybranych.
Umiejętności bierne:
Druga młodość - regeneracja zdrowia jest o 100% szybsza, 5 punktów badań | |
Aura odbudowy - uzdrawia wszystkie przyjazne jednostki w promieniu 1500 metrów, 10pb | |
Aura zagłady - trwale zwiększa obrażenia jednostek w pobliżu 1500 metrów, 40pb | |
Aura osłabienia - zmniejsza zasięg wrogich jednostek w pobliżu 1500 metrów, 20pb | |
Więcej niż przyjaźń - nakładasz tarczę na wybraną jednostkę zmniejszając o 50% otrzymywane przez nią obrażania, a zarazem każdy strzał w tę jednostkę będzie leczył smoka, 10pb | |
Spustoszenie - o 33% zwiększa obrażenia zadawane przed podstawowy atak, 20pb | |
Szybowanie - Prędkość lotu wzrasta o 40%, 5pb | |
Stalowe łuski - Smok otrzymuje 33% mniej obrażeń, 20pb |
Umiejętności aktywowane
Kwasowe tchnienie - Przez 13 sekund będziesz miotać kwasowe kulę, 10 punktów badań |
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie