V - Umiejętności na start w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zależnie od wybranego stylu gry jako V w Devil May Cry 5, dobór umiejętności może się nieco różnić. Dla samego V warto zakupić umiejętność Awans - pozwoli ona wskoczyć na wezwany Koszmar i kontrolować go (zapewniając dodatkowo V tymczasową ochronę przed obrażeniami).

Zależnie od tego, czy preferujesz grę Cieniem czy Gryfem, warto nabyć konkretne umiejętności dla jednego z nich, ale skup się na rozwoju obydwu. Cień lepiej radzi sobie z atakowaniem pojedynczych jednostek z dużą siłą, dlatego umiejętności: Sędzia + Bagnet / Gilotyna oraz Jeż są dla niego wyjątkowo skuteczne.
Gryf zaś zwykle żyje dłużej, dzięki zawiśnięciu w powietrzu, lecz posiada słabsze ataki - te jednak zwykle ranią kilku wrogów. Koniecznie zaopatrz się w Atak z flanki (przewracaj wrogów i uczyń ich celem dla Cienia), Okólnik, do obrony V (Gryf przy ładowaniu ataku często teleportuje się w pobliże V), oraz dość podstawowy atak Blokada - po załadowaniu wystrzel pioruny, które rażą wrogów przed Gryfem.