Dante - Arsenał, broń w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 marca 2019
Dante - główny bohater serii Devil May Cry - pojawia się jako postać sterowana przez gracza dopiero w połowie fabuły. Posiada on najbogatsze wyposażenie spośród wszystkich bohaterów, które na bieżąco jest aktualizowane, i wiele technik walki, które możesz obrać. Ponadto jest wyjątkowo silny i łatwy w kontroli, bez problemu radzi sobie z eliminacją zwykłych przeciwników i bossów. Nie każdemu może przypaść jednak jego styl, by budować wysoko-stylowe comba.
- Miecz
- Styl walki wręcz (Balrog)
- Motocykl Cavaliere
- Nunchaku Król Cerber
- Strzelba Kojot-A
- Ebony & Ivory
- Wyrzutnia rakiet Kalina Ann
- Demoniczna przemiana i Demoniczna przemiana grzechu
Miecz
Rebellion / Sparda / Demoniczny miecz Dantego - przez całą rozgrywaną fabułę Dante otrzymuje nowej bronie, a niektóre posiadane przez niego ulegają modyfikacjom lub zmianom na inny sprzęt. Podstawowy miecz zostanie zamieniony na Spardę, która później zostanie wchłonięta przez Dantego, a do jego dyspozycji będzie demoniczny miecz. Jest to podstawowe wyposażenie walki bohatera. Nie jest za szybki, lecz dość długi - dlatego gwarantuje zachowanie dystansu od przeciwników. Miecze będziesz mógł zmienić z poziomu modyfikacji ekwipunku gracza - dla każdego z miecza oddzielnie zakupujesz umiejętności!
Styl walki wręcz (Balrog)
Dante może walczyć wręcz używając stylu kopnięć lub pięści. Staje się wtedy bardzo dynamiczny, lecz musi podejść nieco bliżej oponentów niż w przypadku używania miecza. Walka wręcz bardzo dobrze sprawdza przy generowaniu silnych combo i wysokiego stylu walki. Ponadto korzystając ze stylu Mistrz miecza i używając klawisza do ataków specjalnych (ŚPM), możesz wykonywać dodatkowe ataki rękoma: podrzucać przeciwników w powietrze bądź z powietrza silnie uderzać w dół. Aby przełączać się między stylem ciosów a kopnięć, przytrzymaj: shift + kierunek: w tył + LPM.
Motocykl Cavaliere
Tą broń, jaką jest motocykl, odblokujesz po walce z bossem w misji 11. Stanowi on ciężką i toporną broń, która posiada jedną specyficzną cechę: gdy atak zatrzyma się na mało mobilnym przeciwniku, broń wbija się w niego zadając mu ciągłe i liczne obrażenia. Po zakupieniu umiejętności dla tego wyposażenia, broń staje się całkiem przydatna: szczególnie podczas walki z mało mobilnymi i dużymi przeciwnikami oraz do walki z otaczającymi cię ze wszystkich stron oponentami.
Nunchaku Król Cerber
Dobra, dynamiczna broń typu nunchaku, którą odblokujesz dopiero przy ostatniej misji fabularnej w grze. Jest to szybkie narzędzie o sporym zasięgu, które z powodzeniem nadaje się na podstawową broń.
Strzelba Kojot-A
Podobnie jak pistolety, jest to podstawowe wyposażenie Dantego. Świetnie sprawdza się w walce do łączenia combo, bowiem skutecznie odrzuca pobliskich przeciwników. Możesz użyć go także podczas eksploracji, by niszczyć drzewka z czerwonymi kulami z dużej odległości i na sporym obszarze. Poleca tą broń na początek jako wyposażenie dodatkowe.
Ebony & Ivory
Dwa pistolety, które cechując się wysoką celnością i szybkostrzelnością. Mogą być przydatne podczas walki z przeciwnikami, do których nie chcesz podchodzić, lub gdy masz mało zdrowia i preferujesz walkę na dystans. Niestety siła ataku jest bardzo słaba.
Wyrzutnia rakiet Kalina Ann
Kalina Ann to broń, którą otrzymasz przy przedostatniej misji fabularnej. Jest to spora bazooka, która zadaje umiarkowane obrażenia, kosztem szybkostrzelności. Ponadto, w misji 11, w ruinach budynku odnaleźć możesz starą wersję Kaliny Ann należącą niegdyś do Lady. Dzięki temu po zdobyciu drugiego egzemplarza, otrzymasz zestaw podwójna Kalina Ann. Ta broń jest znacznie potężniejsza, jednak załadowanie silnego pocisku zajmuje kilka dobrych sekund.
Demoniczna przemiana i Demoniczna przemiana grzechu
Dante używa demonicznej przemiany, by zmodyfikować swoją broń i pancerz, zadawać więcej a otrzymywać mniej obrażeń oraz zmodyfikować podstawowe ciosy, które nawet przy standardowym combo wykonanym z podstawowego ataku, powodują wykonanie efektownych i silnie raniących, obszarowych ataków.
Demoniczna przemiana grzechu jest znacznie potężniejsza i posiada własne umiejętności do odblokowania. Aby skorzystać z DPG musisz przytrzymać klawisz przemiany, by przenieść punkty z DP do paska DPG. Gdy będzie on pełny, dopiero wtedy możesz użyć DPG przytrzymując klawisz przemiany.