Arsenał V w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2019
V - jeden z bohaterów Devil May Cry 5 - nie walczy sam. Walczą za niego przywołane zwierzęta - jego zadaniem jest wydawanie im poleceń. To właśnie robisz przyciskami, których inni bohaterowie używają do wykonywania bezpośrednich ataków.
Gryf
Gryf - choć bardziej przypomina zwykłego ptaka, towarzyszy V przez cały czas. W trakcie walki unosi się w powietrzu i podstawowo atakuje bardzo słabymi kulami energii w wybrany cel (używając PPM). Nie lekceważ jednak Gryfa - po zakupie umiejętności staje się silnym wspólnikiem cienia, który silnie rani wrogów atakami obszarowymi.
Cień
Cień - po przyzwaniu, demoniczna pantera będzie atakować cele naziemne i powietrzne silnymi atakami (używając LPM). W przeciwieństwie do Gryfa ma tendencję do częstszego zapadania w letarg (po zredukowaniu paska zdrowia do zera).
Koszmar
Koszmar - możesz go przyzwać dopiero, gdy podczas walki zapełnisz fioletowe paski Demonicznej przemiany. Wtedy naciskając F przyzwiesz Koszmar, który utrzymuje się na polu bitwy tak długo, aż pasek nie zostanie zredukowany do zera (czyli ok. 10 sekund domyślnie). Zakupując fioletowe kule możesz zwiększyć długość paska, aby przyzwany potwór dłużej utrzymywał się na polu bitwy. Domyślnie Koszmarem nie sterujesz - wykonuje on kilka silnych ataków obszarowych i znika; możesz jednak to zmienić zakupując umiejętności, które pozwolą ci wskoczyć na Koszmar i sterować nim. Ma to jednak sens dopiero, gdy zakupisz kilka fioletowych kul.
Atak automatyczny
Używając kombinacji: Q + Shift + LPM (cień) / LPM (gryf) na konkretnym celu, aktywujesz automatyczne atakowanie przez zwierzę wybranego celu (przy czym będzie ono korzystało również z zakupionych umiejętności). Takie polecenie zużywa jeden pasek Demonicznej przemiany.