Nero - Które umiejętności wybrać na początku w Devil May Cry 5? Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2019
Nero posiada wiele umiejętności do zakupu - szczególnie tych, które poprawiają jego umiejętność walki mieczem. Na początek warto jednak zainteresować się zakupem tanich ulepszeń z kategorii Zdolności: Szybkość i Wyskok. Obie poprawią twoje możliwości eksploracji, co jest istotne w Devil May Cry 5, by odnaleźć sekrety, czerwone kule i tajne misje.
Jeśli chodzi o umiejętności walki, zdecydowanie zacznij od umiejętności spod kategorii Czerwona Róża. Najlepiej zakupuj umiejętności powoli, po jednej lub dwie, aby móc je dobrze opanować, nim do repertuaru dodasz nowe kombinacje ciosów. Umiejętności, które powinieneś zakupić na początek:
- Rozdwojenie - brakująca umiejętność podstawowa Nero, która umożliwia dokończenie ataku w powietrzu poprzez wykonanie cięcia w dół. Rani wrogów w powietrzu i na ziemi.
- Passa - pozwala doskoczyć do przeciwnika; przydatne w każdej walce, skutecznie pomaga przedłużyć combo.
- Wirująca Ruletka - proste combo w powietrzu, które dodatkowo zrzuci przeciwnika na ziemię wystawiając go na kolejne ataki.
- Combo Czerwonej Królowej - dostępnych jest wiele kombinacji, w które możesz się zaopatrzyć, by nie wykonywać stale jednej i tej samej (ponieważ jest to nudne, a przede wszystkim - nie powoduje szybkiego przyrostu punktów za styl). Combo kupuj po jednym i naucz się ich - jeśli kupisz kilka, niektórych zapewne nie będziesz używał.
Warto również zainteresować się już od początku umiejętnościami [Zdolności] Szybki unik i Przejęcie linką (które wydłuża działanie linki przyciągającej wrogów - szczególnie przydatne na wszelkie latające stwory ale i do tworzenia ciekawych combo bez przerywania walki).