Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nero - Które umiejętności wybrać na początku w Devil May Cry 5? Devil May Cry 5 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2019

Nero posiada wiele umiejętności do zakupu - szczególnie tych, które poprawiają jego umiejętność walki mieczem. Na początek warto jednak zainteresować się zakupem tanich ulepszeń z kategorii Zdolności: Szybkość i Wyskok. Obie poprawią twoje możliwości eksploracji, co jest istotne w Devil May Cry 5, by odnaleźć sekrety, czerwone kule i tajne misje.

Umiejętność wyskok (podwójny skok) posiadają domyślnie pozostali bohaterowie; dopóki nie kupisz tej zdolności możesz wykonywać podwójny skok odbijając się od ściany - Nero - Które umiejętności wybrać na początku w Devil May Cry 5? - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Umiejętność wyskok (podwójny skok) posiadają domyślnie pozostali bohaterowie; dopóki nie kupisz tej zdolności możesz wykonywać podwójny skok odbijając się od ściany

Jeśli chodzi o umiejętności walki, zdecydowanie zacznij od umiejętności spod kategorii Czerwona Róża. Najlepiej zakupuj umiejętności powoli, po jednej lub dwie, aby móc je dobrze opanować, nim do repertuaru dodasz nowe kombinacje ciosów. Umiejętności, które powinieneś zakupić na początek:

Silny atak w dół, który przecina przeciwników tak w powietrzu jak i na ziemi - Nero - Które umiejętności wybrać na początku w Devil May Cry 5? - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Silny atak w dół, który przecina przeciwników tak w powietrzu jak i na ziemi
  1. Rozdwojenie - brakująca umiejętność podstawowa Nero, która umożliwia dokończenie ataku w powietrzu poprzez wykonanie cięcia w dół. Rani wrogów w powietrzu i na ziemi.
Passa działa także w powietrzu i pozwala dolecieć do przeciwnika na ziemi wydłużając combo i zadając obrażenia - Nero - Które umiejętności wybrać na początku w Devil May Cry 5? - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Passa działa także w powietrzu i pozwala dolecieć do przeciwnika na ziemi wydłużając combo i zadając obrażenia
  1. Passa - pozwala doskoczyć do przeciwnika; przydatne w każdej walce, skutecznie pomaga przedłużyć combo.
  2. Wirująca Ruletka - proste combo w powietrzu, które dodatkowo zrzuci przeciwnika na ziemię wystawiając go na kolejne ataki.
  3. Combo Czerwonej Królowej - dostępnych jest wiele kombinacji, w które możesz się zaopatrzyć, by nie wykonywać stale jednej i tej samej (ponieważ jest to nudne, a przede wszystkim - nie powoduje szybkiego przyrostu punktów za styl). Combo kupuj po jednym i naucz się ich - jeśli kupisz kilka, niektórych zapewne nie będziesz używał.

Warto również zainteresować się już od początku umiejętnościami [Zdolności] Szybki unik i Przejęcie linką (które wydłuża działanie linki przyciągającej wrogów - szczególnie przydatne na wszelkie latające stwory ale i do tworzenia ciekawych combo bez przerywania walki).