V - Interfejs postaci i sterowanie w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2019
V - tajemnicza postać w Devil May Cry 5 - nie walczy bezpośrednio, a używa pomocy swoich przywołańców. Do dyspozycji są: latający gryf, pantera, oraz Kolos, który robi za "umiejętność specjalną" [Przemiana w demona]. Haczyk polega na tym, że każdy obity przeciwnik musi zostać dobity przez V.
Interfejs
- Pasek zdrowia (1) - zwiększanie paska odbywa się poprzez zbieranie niebieskich kul ukrytych w świecie lub poprzez ich zakup. Pasek zdrowia ulepsza się jednocześnie dla wszystkich bohaterów.
- Pasek Demonicznej przemiany (2) - zwiększysz go zbierając fioletowe kule lub zakupując je - pasek ulepsza się jednocześnie dla wszystkich bohaterów. Pasek ten służy do aktywacji umiejętności specjalnej: wezwania Koszmaru. Ponadto w przypadku V: do aktywacji niektórych umiejętności podstawowych oraz do rozkazu automatycznego ataku dla Gryfa i Cienia. Pasek zregenerujesz podczas walki lub używając Czytania (patrz niżej).
- Paski zdrowia Gryfa i Cienia (3) - zwróć uwagę, że Gryf i Cień są podatni na ataki i mają własne paski zdrowia (pionowe), widoczne w górnym lewym rogu. Jeśli zwierzę straci całe zdrowie, zapada w letarg i staje się lewitującą kulą. Stój przy nim, by skrócić czas do jego automatycznej regeneracji zdrowia i powrotu na pole bitwy.
Sterowanie dodatkowe
Każdy z bohaterów pod niektórymi przyciskami posiada indywidualne cechy bądź umiejętności:
Przycisk (XONE) | Przycisk (PS4) | Klawisz (PC) | Opis |
Atak Cienia - podstawowy atak Cienia to atak wręcz o dużej sile. Ten klawisz służy także do używania umiejętności przez Cryfa. | |||
Atak Gryfa - podstawowy atak Gryfa to strzał kulą energii. Ten klawisz służy także do używania umiejętności przez Gryfa. | |||
Czytanie - V zaczyna czytać książkę; w ten sposób szybko zregeneruje pasek Demonicznej Przemiany. W trakcie czytania jesteś podatny na ataki: warto użyć go po oddaleniu się od wrogów i rozkazu automatycznego ataku podwładnym. | |||
Atak laską (ostateczny cios) / komendy dla Koszmaru - każdy osłabiony wróg staje się blady. V musi go dobić używając swojej laski (połącz komendę z celowaniem, by teleportować się do wroga). Gdy przyzwiesz kolosa, użyjesz tego klawisza do wydawania mu poleceń ataku i używania umiejętności. | |||
Demoniczna przemiana - przyzwanie Koszmaru - przyzwij potężnego demona, który walczy w twoim imieniu dopóki pasek Demonicznej przemiany ma kolor fioletowy. |