Misja 18 - Przebudzenie - Solucja Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 marca 2019
Na poniższej stronie poradnika do Devil May Cry 5 znajdziesz opis kolejnej misji wątku głównego - Przebudzenie. Dante wyrusza na górę Klifota, by odnaleźć i ostatecznie pokonać Vergila.
Kierowana postać: Dante
Data: 15 czerwca, 03:06 PM
Na początek misji zdobędziesz Kalina Ann II - jeśli zdobyłeś wcześniej wyrzutnię rakiet, to masz teraz w swoim asortymencie podwójną rakietnice. Po wstawce spotkasz Gryfa, który nie jest już połączony z V. Czeka cię walka z wrogiem, który zadaje takie same ciosy, jak to miałeś okazję widzieć, gdy używałeś kompana w walce.
Po walce, zbierz czerwone kulę dookoła i zniszcz narośl, którą znajdziesz nad tobą. Po walce zabij powietrznych wrogów i przejdź do nośnika krwi, którym przetransportujesz się wyżej.
Na górze czeka cię walka z cieniem, który będzie atakował cię swoimi combosami. Pokonaj wroga i idź w ślad za nim, niszcząc czerwone empusy. Jeśli pokonasz wszystkie 3 czerwone empusy, nim te uciekną, zdobędziesz niebieski fragment kuli.
Odwróć się i skacz po kolejnych platformach, by dotrzeć do kolejnego pęcherza z krwią.
Pokonaj wrogów, którzy się pojawią i biegnij po moście do kolejnego kokonu z krwią. Idź teraz w kierunku Cienia, a natkniesz się na wroga, któremu dodatkowo asystuje Gryf. Pokonaj obu wrogów i użyj przekaźnika krwi, by dotrzeć na górę.
Idź przed siebie, a czeka cię wstawka, a po chwili musisz walczyć z Cieniem, Koszmarem i Gryfem. Walka z bossem została opisana w innym rozdziale poradnika. Po potyczce, misja zakończy się sukcesem.