Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

V - Jak walczyć w Devil May Cry 5? Devil May Cry 5 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Walka jako V jest dość specyficzna. Nie bierze on bowiem czynnego udziału w walce, a stroni od niej. Zamiast niego, walczą za niego stworzenia, które przyzywa: Gryf, Cień i Koszmar. Mimo to, jest to jedna z łatwiejszych (choć na polu bitwy nieco chaotycznych) postaci do gry; przede wszystkim bardzo łatwo wygenerujesz nim wysokie punkty za styl. Należy pamiętać, że V musi dobijać każdego obitego przeciwnika, więc nie może całkiem stronić od pola walki.

Gryf wykorzystuje pioruny do ataków obszarowych; Cień silnie atakuje pojedycncych wrogów w zwarciu. - V - Jak walczyć w Devil May Cry 5? - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Gryf wykorzystuje pioruny do ataków obszarowych; Cień silnie atakuje pojedycncych wrogów w zwarciu.

Tak walka, jak i rozwój postaci od początku gry, powinny być skierowane w oba przyzywane demony, jednak nastaw się na użytkowanie jednego z nich. W początkowych fazach gry, nim przywykniesz do bohatera, jest to dużo lepsze rozwiązanie. Tak więc, na początku walki przyzwij oba zwierzęta, jednak przejmij kontrolę tylko nad jednym, a drugiemu zleć atak automatyczny. Pamiętaj, że czas samodzielnego ataku trwa tylko przez określony czas.

Osobiście preferuję Gryfa jako kontrolowaną bestię, ponieważ Cień całkiem dobrze sobie radzi, gdy jest sterowany przez AI, ponadto polega on w zasadzie na brutalnej sile, mniej na strategii. Jako gryf warto używać Okólnika, do ochrony V, oraz Ataku z flanki - by zatrzymać wrogów napierających na Cień i przewrócić ich.

Pamiętaj, że korzystając z umiejętności czytania książki, V regeneruje w pełni pasek Demonicznej przemiany. Warto ją ulepszać już we wczesnych fazach gry, by móc często zlecać potworom automatyczną walkę oraz na dłużej przyzywać Koszmar.