Umiejętności Nero w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 marca 2019
Nero posiada najmniej dostępnych umiejętności spośród bohaterów Devil May Cry 5. Jako, że jest to pierwsza postać, którą kierujesz, ważne jest aby pamiętać, że czerwone kule za które kupujesz umiejętności dzielą się pomiędzy wszystkich bohaterów. W tym rozdziale opisane zostaną wszystkie dostępne umiejętności Nero.
Zdolności
W tej kategorii znajdziesz głównie umiejętności związane z mobilnością bohatera: poprawa eksploracji, szybkości i uników.
- Szybkość - idąc przed siebie, Nero po chwili zacznie biec sprintem;
- Szybki unik 1, 2, 3 - krótkie uniki, które wykonywane są z większą zwinnością; użycie: Shift + Spacja + kierunek (lewo / prawo). Kolejne poziomy pozwalają wykonać natychmiastowo kolejne przeskoki tak, aby stanąć z boku / z tyły przeciwnika omijając jego obronę.
- Przejęcie linką 2, 3- jest to umiejętność początkowa Nero; ulepszenie jej zwiększa zasięg linki, dzięki czemu możesz przyciągać przeciwników (lub siebie do dużych oponentów). Używaj tej umiejętności, by kontynuować combo przeskakując do kolejnych przeciwników lub by pochwycić wroga, z którym walczysz, po odrzuceniu go lub wyrzuceniu w powietrze; użycie: Shift + ŚPM;
- Wyskok - umożliwia wykonanie podwójnego skoku. Zakup polecany jako pierwsza umiejętność: poprawia osiągi w walce, ale przede wszystkim możliwości eksploracji.
- Odbicie od wroga - możesz skoczyć na wroga i odbić się od niego wykonując w ten sposób podwójny skok. Umożliwia szybkie znalezienie się za plecami przeciwników.
- Zdobądź więcej kul - mylne nazewnictwo; umiejętność przyspiesza eksplorację: nie musisz już po zniszczeniu krzewu czerwonych kul lub pokonaniu grupy przeciwników wracać się, by zebrać kule - zostaną one automatycznie przyciągnięte w stronę bohatera.
- Mocna zaczepka - najdroższy zakup, który umożliwia wzmocnienie Prowokacji (R), którą możesz wyszydzać wrogów w trakcie walki, by podnieść rangę stylu (dzięki czemu zostaniesz nagrodzony większą ilością punktów stylu = czerwonych kul)
Błękitna róża
Błękitna róża to rewolwer Nero; ulepsz go, by zadawać większe obrażenia po załadowaniu broni:
- Wymiana 2, 3 - umożliwia załadowanie broni palnej, by oddać trzy strzały; przytrzymaj PPM do czasu, aż broń zacznie świecić.
- Passa 1,2 - niemal podstawowy atak. Doskocz do przeciwnika z kilku metrów, by zadać mu atak i - jeśli przeciwnik nie jest zbyt duży - powalić go. Świetnie nadaje się do łączenia kombinacji. Ulepszona wersja ataku posiada większy zasięg doskoku. Użycie: Shift + kierunek: przód+ PPM.
- Rozdwojenie - jeden z podstawowych ataków, które Nero powinien posiadać. Będąc w powietrzu wykonujesz cięcie w dół, które rani przeciwnika w powietrzu i na ziemi, powodując dodatkowo małe obrażenia od fali uderzeniowej. Użycie: w powietrzu - Shift + kierunek: w tył + LPM. Rozdwojenie w ulepszanej wersji nazywane jest Podbiciem i wykorzystuje Napęd: uderzając w ziemię dodatkowo powodujesz eksplozję.
- Combo Czerwonej Królowej B, C, D - różne kombinacje, które możesz wykonywać poprzez naciskanie w odpowiedniej kolejności LPM. Umożliwiają wprowadzenie zróżnicowania do podstawowych ataków, co również przekłada się na zdobywanie większej ilości punktów za styl.
- Napęd 2-3 + MAX - odblokowuje dodatkowe paski Napędu. Atak wykorzystujący napęd pochłonie wszystkie paski Napędu, ale będzie odpowiednio wzmocniony. Naciśnij 3x i przytrzymaj przez chwilę klawisz E, by załadować jeden pasek Napędu.
- Poskramiacz plus -5 - rozwijaj tą umiejętność do piątego poziomu włącznie, aby zwiększyć ilość maksymalną ilość noszonych przy sobie Poskramiaczy do 8. Dzięki temu możesz swobodniej się ich pozbywać i używać ich do ataku detonacją (Z).
Czerwona królowa
Czerwona królowa to nazwa miecza Nero. Posiada najwięcej ulepszeń, ponieważ jest podstawowym narzędziem walki bohatera.
Combo B: wykonaj dwa powolne ataki używając LPM, a potem szybko naciskaj LPM, by zakończyć combo szybkimi ciosami;
Combo C: naciśnij 2x LPM, zrób przerwę na ułamek sekundy i zadaj kolejne 4x ciosy LPM.
Combo D: naciśnij 3x LPM, i po ułamku sekundy zakończ atak jeszcze jednym naciśnięciem LPM.
- Wirująca ruletka - proste combo do wykonania w powietrzu, umiejętność do zakupienia w pierwszej kolejności; Użycie: naciśnij 2x LPM i po chwili zakończ ciosem LPM.
- Hazardzista - podrzuć wroga do góry (lub kilku wrogów); przydatny atak, szczególnie, że możesz doskoczyć do wrogói kontynuować combo w powietrzu. Użycie: naciśnij shift + kierunek: w tył + LPM. W ulepszonej wersji możesz wykorzystać Napęd, by stworzyć dużo efektywniejszy atak.
- Tasowanie - cios wykonywany przy kontrataku, przypominający Passę, lecz nieznacznie silniejszy. Jest jednak nieco turdniejszy do wykonania (i możesz go wykonać tylko na ziemi): naciśnij shift + kierunek: z tyłu w przód + LPM.
- Calibur - ta umiejętność to wersja Passy przeznaczona do ataków z powietrza w dół. Użycie: naciśnij shift + kierunek: z tyłu w przód + LPM (do wykonania jedynie w powietrzu).
- Zwycięska kombinacja - podobnie jak wyżej wspomniany Calibur, jest to szybki atak Passą z powietrza, w powietrze (na wprost). Cechą tego ataku jest nieco niższa moc, ale jest łatwiejszy do wykonania: shift + kierunek: w przód + LPM (do wykonania jedynie w powietrzu).
- Trudna rozgrywka - przydatny atak, który możesz łączyć także z kombinacjami. Umożliwia załadowanie ciosu poprzez przytrzymanie LPM, jako pierwszy lub dowolny kolejny cios, który uderzany jest znad głowy w ziemię.
Napęd
Napęd to specjalny parametr broni, który stanowi bonus do ataków; jest również wymagany przez niektóre umiejętności; Naciśnij E i przytrzymaj chwilę trzykrotnie, by naładować pasek Napędu, widoczny w górnym lewym rogu ekranu.
- Wymiana 2, 3 - umożliwia załadowanie broni palnej, by oddać trzy strzały; przytrzymaj PPM do czasu, aż broń zacznie świecić.
- Passa 1,2 - niemal podstawowy atak. Doskocz do przeciwnika z kilku metrów, by zadać mu atak i - jeśli przeciwnik nie jest zbyt duży - powalić go. Świetnie nadaje się do łączenia kombinacji. Ulepszona wersja ataku posiada większy zasięg doskoku. Użycie: Shift + kierunek: przód+ PPM.
- Rozdwojenie - jeden z podstawowych ataków, które Nero powinien posiadać. Będąc w powietrzu wykonujesz cięcie w dół, które rani przeciwnika w powietrzu i na ziemi, powodując dodatkowo małe obrażenia od fali uderzeniowej. Użycie: w powietrzu - Shift + kierunek: w tył + LPM. Rozdwojenie w ulepszanej wersji nazywane jest Podbiciem i wykorzystuje Napęd: uderzając w ziemię dodatkowo powodujesz eksplozję.
- Combo Czerwonej Królowej B, C, D - różne kombinacje, które możesz wykonywać poprzez naciskanie w odpowiedniej kolejności LPM. Umożliwiają wprowadzenie zróżnicowania do podstawowych ataków, co również przekłada się na zdobywanie większej ilości punktów za styl.
- Napęd 2-3 + MAX - odblokowuje dodatkowe paski Napędu. Atak wykorzystujący napęd pochłonie wszystkie paski Napędu, ale będzie odpowiednio wzmocniony. Naciśnij 3x i przytrzymaj przez chwilę klawisz E, by załadować jeden pasek Napędu.
- Poskramiacz plus -5 - rozwijaj tą umiejętność do piątego poziomu włącznie, aby zwiększyć ilość maksymalną ilość noszonych przy sobie Poskramiaczy do 8. Dzięki temu możesz swobodniej się ich pozbywać i używać ich do ataku detonacją (Z).
Poskramiacz demonów
Poskramiacz demonów to proteza ręki, którą używa Nero. Może występować w wielu wersjach, które posiadają inne cechy. Jest to bardzo silna broń, bardziej ceniona niż rewolwer.