Warsztat | Informacje wstępne i porady | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Warsztat
Zaopatrzenie (tłumaczenia użyte w poradniku)
Tungsten - Wolfram
Semiconductor - Półprzewodnik
Scrap Metal - Złom
Somatic Gel - Żel somatyczny
Transducer - Transduktor
Ration Seals - Uszczelki
Tworzenie broni [Weapon Crafting] - System pozwalający na stworzenie broni od podstaw z dostępnych elementów - zarówno tych zebranych podczas gry jak i stworzonych z posiadanych surowców.
Schematy [Blueprints] - Umożliwiają stworzenie gotowej broni na podstawie zebranych podczas gry przepisów.
Ulepszenia broni [Weapon Upgrades] - Pozwalają na zwiększenie zadawanych obrażeń, przyspieszenie przeładowania, powiększenie magazynku oraz zwiększenie szybkostrzelności. W zależności od użytej ramy możesz w domyśle mieć odblokowane od żadnego do czterech slotów na narzędzie (górne/dolne). Odblokowanie slotu kosztuje 20 wolframow.
Tworzenie przedmiotów [Craft Items] - Istnieje kilka podstawowych przedmiotów, które jesteś w stanie stworzyć - grając w trybie pure survival będziesz skazany tylko i wyłącznie na manualne tworzenie zaopatrzenia.
- Mała apteczka [Small Med Pack]: 40x żel somatyczny;
- Magazynek z anumicją [Ammo Clip]: 100x złom;
- Średnia apteczka [Medium Med Pack]: 100x żel somatyczny;
- Duża apteczka [Large Med Pack]: 240x żel somatyczny;
- Klucz dynamometryczny [Tungsten Torque Bar]: 20x wolfram + 100x złom;
- Staza [Statis Pack]: 35x transduktor;
Schowek [Safe] - Pomieści maksymalnie 25 przedmiotów - nadaje się do składowanie nadmiernej amunicji czy te z apteczek, które z pewnością przydadzą się podczas gry w trybach polegających na przetrwaniu.
Tworzenie broni
Rama [Frame] - Stanowi bazę jakiejkolwiek broni. Definiuje ile ulepszeń może się znaleźć w broni, a także to czy broń posiada jeden czy dwa tryby ognia.
Górne narzędzie [Upper Tool] - Podstawowy tryb ognia broni, każda broń posiada górne narzędzie.
Dolne narzędzie [Lower Tool] - Alternatywny tryb ognia - możliwość wykorzystania zależy od ramy.
Końcówka górnego/dolnego narzędzia [Upper/Lower Tool Tip] - Definiuje styl prowadzenia poszczególnych trybów ognia, co przekłada się na zwiększenie wybranych statystyk.
Załącznik 1/2 [Attachment 1/2] - Pozwalaja dodać do broni takie rzeczy jak celownik, dodatkowe obrażenia od kwasu/elektryczności, automatyczne przeładowanie oraz wiele innych, także takich, które wpływają również na partnera podczas gry w trybie kooperacyji.
Układy scalene ulepszeń [Upgrade Circuits] - Ulepszenia mają wpływ na jeden lub dwa czynniki pozwalające zwiększyć obrażenia, prędkość przeładowania, pojemność magazynka czy też szybkostrzelność; niektóre ulepszenia wpływają pozytywnie na jeden czynnik, lecz negatywnie na inny; koszt wykupu nowego slotu wynosi +20 wolfram [tungsten]