Disable Edwards' traps | Conning Tower - zadanie poboczne | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Disable Edwards' traps (Zdezaktywuj pułapki Edwards-a)

Przejdź korytarzem dalej, aż trafisz do pomieszczenia z drabiną - po prawej znajdziesz szafki. Natrafisz na kolejna pułapkę, którą będzie zniszczone pokrycie grawitacyjne.

Zejdź po drabinie na dół - znajdziesz tutaj warsztat, w którym możesz zostawić znalezione wcześniej przedmioty. Przejdź przez bramę, a następnie wespnij się po drabinie na górę. Natrafisz na kolejną wiązkę elektryczną. Panel z bezpiecznikami znajdziesz na ścianie przy lampie. Uważaj także na czyhające tutaj Nekromorfy.
Upgrade Circuit 4/6 - Wewnątrz pomieszczenia, które możesz otworzyć przy pomocy klucza dynamometrycznego (stwórz taki w warsztacie).
Weapon Parts 5/6 - Wewnątrz pomieszczenia, które możesz otworzyć przy pomocy klucza dynamometrycznego (stwórz taki w warsztacie).

Zejdź po drabinie obok pomieszczenia wymagającego klucza dynamometrycznego do otwarcia. Na dole, po chwili, wyskoczy na Ciebie Nekromorf. Powinieneś dostrzec także żółtą skrzynkę z bezpiecznikami, po zniszczeniu której pozbędziesz się wiązki elektrycznej.

Trafisz do sporego pomieszczenia - pamiętaj aby przeczesać wszystkie szafki i skrzynie nim udasz się dalej. Niestety próba otworzenia drzwi zakończy się blokadą oraz napuszczeniem na Ciebie sporej liczby Nekromorfów. Po zakończeniu eksterminacji podejdź do ogromnego generatora. Aby uruchomić zasilanie z powrotem musisz manipulować pokrętłami w taki sposób, aby wszystkie połączenia się zgadzały (są trzy typy). Rozwiązanie zostało zaprezentowane na powyższym obrazku.
S.C.A.F. Artifacts 3/3 - Tuż przy jednym z krzeseł.

Wejdź do windy i udaj się na górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu z ogromnymi wentylatorami. Zadanie jest bardzo proste - używając stazy spowolnij działanie ogromnego generatora, po czym wyciągnij trzy rdzenie. Jeśli braknie Ci stazy, na ścianie obok możesz ją doładować.
Text Logs 4/5 - Na nieaktywnym panelu po prawej stronie od wejścia.