Protect the Armory munitions | Armory - zadanie poboczne | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Protect the Armory munitions (Zabezpiecz zapasy amunicji w zbrojowni)
Dead Space 3 zadanie poboczne z rozdziału 11: Signal Hunting.
Do tego zadania pobocznego będziesz mógł przystąpić po konfrontacji z ogromnym Nekromorfem, który zdoła uciec tuż przed swoją śmiercią. Po wejściu do części kompleksu, w której odbywa się to zadanie warto skorzystać z warsztatu oraz kiosku z kombinezonami.
Unitology Artifacts 2/3 - Na podłodze w niewielkim pomieszczeniu recepcyjnym, zaraz po wejściu do ośrodka.
Po przygotowaniu się do misji udaj się w stronę windy - po zjechaniu na dół udaj się do kolejnej. W tym pomieszczeniu znajdziesz kolejny warsztat oraz kiosk, a także tramwaj, którym możesz przedostać się błyskawicznie do innych zadań pobocznych. Po opuszczeniu windy na ekranie pojawi się informacja o rozpoczęciu misji. Zauważysz czołgającego się mężczyznę, który po chwili wyzionie ducha.
Wyjdź przez wrota na niewielki mostek wewnątrz ogromnego silosu.
Upgrade Circuits 5/10 - Za kratami po prawej stronie w silosie. Musisz użyć kinezy aby otworzyć bramkę, a następnie przyciągnąć do siebie ulepszenie.
W następnym pomieszczeniu zostaniesz przywitany przez grupkę Nekromorfów - ze szkieletami nie powinieneś mieć większych problemów. Te większe stwory warto spowolnić przy użyciu stazy, by móc się z nimi rozprawić na spokojnie.
Weapon Parts 2/9 - Na półce w lewej części pomieszczenia.
Udaj się do windy, a następnie przejdź przez kilka kolejnych pomieszczeń, aż dotrzesz do nieco większego pokoju [Raised Hell] wypełnionego Nekromorfami-szkieletami. Kiedy zakończysz rzeźnię udaj się w stronę interfejsu, dzięki któremu odblokujesz kolejne wrota.
Blueprints 1/2 - Tuż przed wejściem do pomieszczenia z Nekromorfami, po lewej stronie zaraz za szafkami.
Czeka Cię kolejna przeprawa przez kilka korytarzy, w których znajdziesz głównie szafki z zaopatrzeniem i na szczęście nie natrafisz na żadne stwory. Do momentu, aż wyjdziesz na mostek w kolejnym silosie, gdzie zostaniesz przywitany przez kilka Nekromorfów. Dobra taktyką jest stanie tuż przy bramie i w momencie gdy nie będziesz dawał sobie rady wycofanie się, dzięki czemu brama się zamknie i będziesz mógł chwilkę odsapnąć.
Po przejściu przez mostek, w następnym pomieszczeniu kiedy tylko spróbujesz otworzyć drzwi nastąpi ich awaria, co wiąże się oczywiście z hordą Nekromorfów, które Cię momentalnie zaatakują. Po zakończeniu likwidacji wszystkich stworów drzwi zostaną odblokowane - wyjdziesz do kolejnego silosu.
W następnym pomieszczeniu jedyną możliwą droga dalej jest winda - wejdź do niej i zjedź na dół.
Upgrade Circuits 6/10 - Na stoliku w pomieszczeniu z windą i jednymi zablokowanymi drzwiami otwieranymi na kartę.
Audio Logs 2/6 - Na stoliku w pomieszczeniu z windą i jednymi zablokowanymi drzwiami otwieranymi na kartę.
Znajdziesz się na kładce na górze pomieszczenia, wewnątrz którego roi się od Unitologów oraz Nekromorfów. Wykorzystaj dogodną pozycję i pozbądź się wszystkich przeciwników.
Kiedy podejdziesz do windy towarowej wyskoczy na Ciebie garstka Nekromorfów. Zjedź na dół i zabierz z panelu klucz do zbrojowni [Armory Key]. Nie zapomnij także przeczesać wszystkich skrzynek z zaopatrzeniem.
Weapon Parts 3/9 - Na skrzynkach, zaraz obok windy towarowej.
Audio Logs 3/6 - Na skrzyni tuż obok skrzynek z zaopatrzeniem na dole.